تصاویر | برچسب‌های عجیب روی صورت ورزشکار زن سرشناس | رمزگشایی از نوارهای مشکی سوال‌برانگیز!



نوارهای مشکی روی صورت یکی از برترین تنیس‌بازان جهان خبرساز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرنا ویلیامز که به خاطر آسیب‌دیدگی یکسال از میادین دور بود و شاید خیلی‌ها منتظر بودند این ستاره تنیس از دنیای قهرمانی خداحافظی کند اما او شب گذشته در بازی نخست خود در مسابقات ویمبلدون مقابل هارمونی تان شکست خورد و حذف شد اما موضوع جالب برچسب‌های مشکی روی صورت ویلیامز بود که برای خیلی‌ها جای سوال داشت که نوارهای مشکلی روی صورت این تنیسور چیست؟

 

براساس گزارش تایمز، چسباندن این نوارها به دلیل مشکل طولانی مدت سینوسی ویلیامز است. این نوار به منظور کاهش فشار و درد ناشی از این بیماری زده شده است. سرنا ویلیامز قبلاً در سال ۲۰۰۷ در مورد مشکلات سینوسی صحبت کرده بود.

 

وی در این باره گفته بود: من یک بیمار سینوسی هستم. تنیس بازی کردن یا تقریباً انجام هر کاری هر روز در زمانی که سینوس دارید کار آسانی نیست. فشار، ازدحام و درد زیادی را احساس می‌کنید و زمانی که به خصوص برای گرنداسلم تمرین می‌کنید تحمل این دردها کار آسانی نیست.

 

سرنا ویلیامز یکی از برترین تنیس‌بازان جهان است که ۷ بار جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر برده و ۲۳ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد. وی در سال ۲۰۲۱ به دلیل پارگی همسترینگ مجبور به کناره‌گیری از ویمبلدون شد.  

 

سرنا ویلیامز ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

  

سرنا ویلیامز ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

  

سرنا ویلیامز ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------