طارمی بهترین بازیکن لیگ پرتغال نشد



طارمی  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
«داروین نونیز» مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال بنفیکا بالاتر از مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو به عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال انتخاب شد. 

به گزارش مهر، سازمان لیگ فوتبال پرتغال بعد از انجام نظرسنجی از مربیان و بازیکنان شاغل در این لیگ، بهترین بازیکن و مربی فصل گذشته را معرفی کرد.

 

در این نظرسنجی، داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای که در نقل و انتقالات تابستانی راهی لیورپول شد، به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ پرتغال و بالاتر از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو انتخاب شد.

 

طارمی در فصل گذشته لیگ پرتغال ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد اما نونیز با به ثمر رساندن ۲۶ گل، عنوان بهترین گلزن را هم از آن خود کرده بود.

 

اما واکنش‌ها به انتخاب نونیز به عنوان بهترین بازیکن در پرتغال زیاد بود. در یکی از اظهارنظرهای جنجالی، «سوفیا اولیویرا» کارشناس شبکه سی. ان. ان پرتغال نونیز را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال ندانست و این انتخاب را زیر سئوال برد.

 

سوفیا گفت: داروین بهترین بازیکن بنفیکا بود، اما از نظر من، «اوتاویو» -بهترین بازیکن لیگ- است. جلوتر از داروین حتی نفراتی چون «ویتینیا»، «لوئیز دیاز» و طارمی که بهترین مهاجم است، نیز هستند.»

 

این اظهارنظر با انتقاد هواداران بنفیکا در شبکه‌های اجتماعی همراه شده و جنجال گسترده‌ای را ایجاد کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------