آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

ولاهوویچ رسماً یوونتوسی شد | جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد



  تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مهاجم صربستانی چند فصل اخیر تیم فوتبال فیورنتینا به طور رسمی به راه‌راه پوشان تورین پیوست. 

  به گزارش تسنیم، دوشان ولاهوویچ که امروز صبح (جمعه) برای شرکت در تست‌های پزشکی یوونتوس در مرکز پزشکی این باشگاه واقع  در شهر تورین  حضور پیدا کرده بود، پس از پشت‌سر گذاشتن این مرحله با موفقیت، با عقد قراردادی چهار و نیم ساله به طور رسمی به راه‌راه پوشان تورین پیوست.

 

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی؛ دوشان ولاهوویچ این مهاجم صربستانی که امروز ۲۲ ساله شد، در یوونتوس به ازای هر فصل ۷ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. یوونتوس برای نهایی کردن انتقال او ۷۰ میلیون یورو بعلاوه پنج میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به فیورنتینا پرداخت می‌کند.

 

ولاهوویچ که این فصل در ۲۱ بازی سری A ایتالیا ۱۷ گل برای بنفش‌پوشان فلورانس به ثمر رساند، در ادامه فصل پیراهن شماره ۷ یوونتوس را به تن خواهد کرد. 

 

این مهاجم صربستانی که در سال ۲۰۱۸ از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ هم با این باشگاه قرارداد داشت، در ۱۰۸ بازی برای بنفش‌پوشان فلورانس به میدان رفت و آمار ۴۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

 

جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد

باشگاه بروسیا دورتموند قصد دارد جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ساسولو، را به عنوان جانشین ارلینگ هالند به خدمت بگیرد. 

 

مدت زمان قرارداد  هالند با دورتموند هنوز به پایان نرسیده اما بند فسخی که در قرارداد این بازیکن با این باشگاه آلمانی وجود دارد از تابستان سال آینده فعال خواهد شد و به احتمال زیاد او در پنجره نقل و انتقالات تابستاتی از این تیم جدا می‌شود.

 

  تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این ملی‌پوش نروژی در طول دوران حضورش در دورتموند خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال مطرح کرد و حالا باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا به دنبال جذب او هستند.

 

بنابراین دورتموند خودش را آماده جدایی این بازیکن کرده و گفته می‌شود که پیشنهاد اولیه‌ای را نیز به ساسولو ارائه کرده تا مهاجم گلزن این تیم را به عنوان جانشین هالند  به خدمت بگیرد.

 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که مدیران این باشگاه آلمانی به دقت شرایط اسکاماکا را زیر نظر دارند و او را جانشین خوبی برای مهاجم نروژی تیم‌شان می‌دانند.

 

دورتموند پیشنهاد ۳۸ میلیون پوند برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ارائه کرده و در صورت پذیرفتن این پیشنهاد از سوی ساسولو، او می‌تواند تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به صورت قرضی به حضورش در این تیم ادامه دهد و سپس در ابتدای فصل آینده به جمع بازیکنان دورتموند اضافه شود.

 

با این حال باید دید که آینده هالند چطور پیش خواهد رفت، چرا که هنوز مشخص نیست که او چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت و چه تیمی را به عنوان مقصد نهایی‌اش انتخاب خواهد کرد. این بازیکن پیش از این مدعی شده بود که مدیران دورتموند او را برای انتخاب هرچه سریع‌تر باشگاه آینده ‎اش تحت فشار قرار داده‌اند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------