منزوی: سر تا پای فدراسیون به یک رنگ خاص اختصاص دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,منزوی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام فدراسیون از بالا تا پایین به یک رنگ خاص اختصاص دارد و شایعه حضور مربی ما در تیم ملی هم به خاطر رد گم کنی مطرح شد.

 «کامران منزوی» با اشاره به آخرین شایعات حضور «آندره‌آ استراماچونی» در تیم ملی گفت:  قرارداد استراماچونی با استقلال ۲ ساله است و حضور او در تیم ملی هم از دید من فرافکنی است. به طور حتم فدراسیونی‌ها انتخاب خود را کرده‌اند. تمام فدراسیون از بالا تا پایین به یک رنگ خاص اختصاص دارد. هواداران ما بیش از این آزرده نشوند و شایعه حضور مربی ما در تیم ملی هم به خاطر رد گم کنی مطرح شد.

 

وی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، افزود:‌ فوتبال آنقدر هم که مطرح می‌کنند پیچیده نیست و ماه زیر ابر نخواهد ماند. درست است که برخی اتفاقات شاید موجب ناراحتی شود اما به طور حتم مدیرعامل پرسپولیس هم دلایل خودش را دارد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه مگر می‌شود تلاش‌هایی صورت بگیرد که جلوی قهرمانی یک تیم گرفته شود، اضافه کرد: با تمام احترامی که برای مدیرعامل این باشگاه قائل هستم باید بگویم که چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست. باید برخی مشکلات درون خود را حل کنیم چرا که هیچ قدرتی نمی‌تواند دست استقلال و پرسپولیس را با این هواداران از قهرمانی کوتاه کند اما مشکلاتی وجود دارد که باعث می‌شود تا رقیبان از این فضا استفاده کنند و قوی‌تر شوند.

 

وی در مورد برنامه باشگاه استقلال برای جذب بازیکن در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: ابتدا باید بگویم که در پایان نیم فصل تعداد بازی تیم‌ها باید برابر باشد و تیم‌ها باید با همان نفرات نیم فصل را به اتمام برسانند. این را در شرایطی مطرح می‌کنم که ما داریوش شجاعیان و محسن کریمی ۲ بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم اما باید عدالت برقرار شود. استراماچونی و فتحی هر ۲ تاکید دارند که تیم در نیم فصل باید تقویت شود اما در هیات مدیره هنوز چیزی در این باره مطرح نشده است. شاید بین خود فتحی و استراماچونی هماهنگی در این زمینه وجود داشته باشد و فهرستی هم تهیه شده باشد اما هنوز به هیات مدیره چیزی در این زمینه گفته نشده است اما با توجه به اینکه کمبود بازیکن داریم فکر نمی‌کنم لیست خروجی داشته باشیم و فقط باید بازیکن جذب کنیم.

 

منزوی در مورد اینکه گفته می‌شود در ترکیه از سوی یک هوادار چِکی به استقلال پرداخت شده اما هنوز آن طلب تسویه نشده است، گفت: من هم با شنیدن این خبر شوکه شدم و موضوع را از فتحی پیگیری کردم. این اتفاق به شکلی که نمایش داده شده نیست. این طلب باید توسط  اسماعیل خلیل‌زاده پرداخت می‌شد اما او یک ماه درگیر بیماری همسرش بود و حتی در تهران هم حضور نداشت اما او در اسرع وقت این مشکل را برطرف خواهد کرد. از این هوادار بابت این مشکل عذرخواهی می‌کنم و اعلام می‌کنم هیچ عمدی برای تاخیر در پرداخت این طلب وجود ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مشکل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل نبود ساختار مناسب مالی است چرا که این مشکل باعث شده تا بدهی‌ها هر سال انباشته و مشکلات زیادی در این زمینه ایجاد شود و حتی در برخی موارد برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و کارت بازی بازیکنان هم مشکل ایجاد می‌شود. در حال حاضر هر درآمدی داشته باشیم باید طبق قانون بودجه یک درصدی از ما کسر شود. این در حالی است که طبق قانون این بند برای شرکت‌های سود دِه است اما استقلال و پرسپولیس هم شامل این قانون می‌شوند. استقلال و پرسپولیس چه زمانی سوددهی داشتند که شامل این قانون شود. در این زمینه دوگانگی وجود دارد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی باشگاه پرداخت بدهی‌های فصول گذشته است. ما به استناد همان بند شرکت‌های دولتی باید یک درصد سود پرداخت کنیم. این در حالی است که با توجه به اینکه مشمول قانون خصوصی سازی هستیم، شامل مقررات شرکت‌های دولتی نمی‌شویم و وزارت ورزش و جونان هم این موضوع را اعلام کرده است. این دوگانگی‌ها باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ما شده است. امیدوارم کمک کنند تا این ساختار غلط اصلاح شود تا در زمان خصوصی سازی با مشکلی مواجه نشویم. در حال حاضر باشگاه دچار روزمرگی شده و زیان‌ده خالص است و اگر همین روند ادامه پیدا کند، کار هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

 

منزوی خاطرنشان کرد: ما یکسری بدهی داریم که مشخص است و البته مقدار از بدهی‌ها هم مشخص نیست. نه اوضاع باشگاه خوب است و نه اوضاع اقتصادی حامیان مالی. به همین خاطر تقاضا دارم به غیر از حامی مالی که روی پیراهن ما است، حامیان مالی دیگر هم کمک کنند تا استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

 

وی سپس با اشاره به صحبت‌های وریا غفوری مبنی بر ۳ درصد کسر از رقم قرارداد بازیکنان تصریح کرد: همه از فوتبال سهم می‌گیرند به جز خود فوتبال. حتی احساس می‌کنیم کسانی که اطراف ورزشگاه کار می‌کنند درآمدشان از باشگاه‌ها بیشتر است. بازیکن ما حرف حق را زده که حق فوتبال را برای خود فوتبال بگذارید.

 

 

  ایرنا  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------