آذری: مردم باید بدانند چرا رسانه ملی در حال زدن فوتبال است/ فدراسیون از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه ها جلوگیری کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: پیشنهاد مشخص من به هیات رییسه فدراسیون این است که جلوی ورود دوربین ها به ورزشگاه‌ها را بگیرند.

 سعید آذری در گفت و گو با  فارس، درباره وضعیت باشگاهها برای استفاده از حقوقشان عنوان کرد: یکی از بهترین راهکارهایی که باشگاهها می توانند از آن طریق به حق خود برسند، بهره مندی از حق پخش است. فدراسیون در این زمینه کارهای خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

 

وی افزود: اولین مدیرعاملی بودم که از ورود صدا و سیما به ورزشگاه جلوگیری کردم و اجازه ندادم در دیدار پیکان و ذوب آهن دوربین ها وارد ورزشگاه شود. تصمیم بر این بود که با یک حرکت هماهنگ، تمامی باشگاهها مانع از ورود دوربین ها شوند اما هیچکدام چنین نکردند. البته این اقدام را به دلیل توهینی که صدا و سیما در زیر نویس شبکه خبر انجام داد و نام باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل بیان کرد و نام ذوب آهن اصفهان را فقط ذوب آهن مطرح کرد، انجام دادم. این اقدام تبعاتی هم داشت اما مقاومت کردم تا به حق باشگاه برسیم.

 

آذری اظهار داشت: بهترین راه حل گرفتن حق پخش تلویزیونی است که باید باشگاهها با هم متحد شوند و به هدف خود برسند تا تابوی نگرفتن حق پخش شکسته شود. الان اتحاد خوبی بین باشگاهها هست و این موضوع جای خوشحالی دارد. به عنوان کسی که سالها در فوتبال کشور تلاش می کند، معتقدم 70 درصد از هزینه ها و بودجه باشگاهها از حق پخش تامین می شود. برای تامین بودجه باید از اساسی ترین حق خود دفاع کنیم تا به خواسته خود برسیم. باشگاهها نباید از حق خود کوتاه بیایند.

 

وی افزود: در 40 سال اخیر، اولین بار است که حرکت هوشمندانه ای صورت گرفته و گام مهمی از سوی رییس فدراسیون برای احقاق حقوق باشگاهها انجام شده است. باید به آقای تاج تبریک بگویم اما متاسفم که صدا و سیما در حال زدن فوتبال و تیم ملی است. مردم باید بدانند پشت پرده حملات چیست. باشگاه ها اهمیت این موضوع را باید بدانند و کوتاه نیایند و از رییس فدراسیون هم می خواهم کوتاه نیاید.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطر نشان کرد: از مسئولین فدراسیون می خواهم که بحث حق پخش را پیگیری کنند و اگر صدا و سیما با باشگاهها تعامل کرد و باشگاهها به حق خود رسیدند، همکاری ادامه داشته باشد؛ در غیر این صورت حق پخش را به جای دیگری بدهند تا بتوانیم از حق خود استفاده کنیم. پیشنهاد مشخص من به هیات رییسه فدراسیون و آقای تاج این است اگر صدا و سیما به روند خود ادامه بدهد، جلوی ورود دوربین ها را بگیرند. این یک مطالبه روشن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------