فرصت 5 روزه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سرمربی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در طول دو هفته گذشته نام آندره‌آ استراماچونی در‌ صدر اخبار فوتبال ایران قرار داشته و فسخ یک‌طرفه این مربی با استقلال و سفر غیرمنتظره او به ایتالیا به قیمت از دست رفتن 5 امتیاز برای استقلال تمام شده است. حالا و با توجه به واریز ‌بخشی از مطالبات استرا همه چشم انتظار بازگشت او به ایران هستند اما ممکن است این داستان به همین‌جا ختم نشود و به زودی دیگر باشگاه پرطرفدار پایتخت هم درگیر مشکلی مشابه شود. 

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که در هفته‌های اخیر توانسته از زیر سایه برانکو خارج شود و دل هواداران را به دست آورد، در 2 مصاحبه اخیر خود صراحتا اعلام کرده که برای دریافت مطالباتش به مدیران باشگاه فرصت داده و در صورتی که در زمان مقرر مطالباتش پرداخت نشود، کاری را می‌کند که استراماچونی کرد! کالدرون پنج‌شنبه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که تا 26 دسامبر(5 دی) با تمام تمرکز‌ به عنوان سرمربی پرسپولیس کار خواهد کرد و اگر تا آن تاریخ در خصوص پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس اقدامی صورت نگیرد، باشگاه باید منتظر واکنشش باشد.

 

حالا باشگاه پرسپولیس فقط 5 روز زمان دارد تا جلوی یک فاجعه را بگیرد و مثل رقیب سنتی خود در کوران رقابت‌های لیگ درگیر یک حاشیه ویرانگر نشود. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا پایان هفته جاری باقی‌مانده طلب کالدرون از قسط اول قرارداد او را پرداخت کند تا به نوعی این مربی نتواند قانونا قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند. کالدرون با ارسال 2 نامه به باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلبش از این باشگاه زمان تعیین کرده‌‌ که این زمان تا پایان وقت اداری 5 دی ماه سال جاری است.

 

با توجه به همین مسئله محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قبل از موعد اشاره شده، طلب کالدرون و دستیاران خارجی‌اش را پرداخت کند. البته انصاری‌فرد با توجه به وضعیت مالی باشگاه بخصوص در بخش ارزی کار آسانی نخواهد داشت و و اگر طی روزهای آینده فکری برای این مشکل نشود بعید‌ نیست کالدرون هم به سرنوشت استراماچونی دچار شده و باشگاه پرسپولیس هم دردسری مشابه را تجربه کند. کالدرون که با قراردادی‌750 هزار دلاری برای یک فصل به جمع سرخ‌پوشان آمده، باید تا پایان نیم فصل حدود 375 هزار دلار از این باشگاه دریافت می‌کرد و این در‌حالیست که حدود 230 هزار دلار دریافتی تا این لحظه داشته‌ و این یعنی تنها 5 روز فرصت در اختیار مدیران باشگاه است تا پیش از مواجه شدن با بحرانی شبیه باشگاه استقلال با پرداخت 145 هزار دلار(حدود 2 میلیارد تومان) این مشکل را برطرف کنند.

 

در‌حال حاضر سرخ‌پوشان با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند و به طور واضح‌تر باید گفت پولی در این باشگاه وجود ندارد که بخواهند به سرمربی خود در فرصت یاد شده پرداخت کنند و باید گفت اوضاع خوبی پیش‌روی این باشگاه نیست، مگر این‌که اتفاق جدیدی در روزهای آتی رخ دهد. سرخ‌پوشان بعد از پیروزی در 4 بازی متوالی در لیگ شرایط خوبی در جدول پیدا کرده و به کورس قهرمانی برگشته‌اند و مطرح شدن چنین مسائلی در این مقطع می‌تواند آن‌ها را از شرایط خوب کنونی خارج کند؛ اتفاقی که برای استقلال رخ داد و این تیم را از صدر جدول جدا کرد.

 

 

 خراسان  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------