گریزمان مرد یک بر صفرها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مهاجم فرانسوی گل‌های کمی برای بارسلونا به ثمر رسانده است اما این گل‌ها ارزشمند بودند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آنتوان گریزمان پس از یک ال کلاسیکو ناامید کننده دوباره خود را در دیدار برابر آلاوس نشان داد. مهاجم بارسلونا خود را به توپ ارسالی لوییس سوارس رساند و با پای چپ به توپ به نحوی ضربه زد که پاچکو در مهارش ناتوان بماند. بازیکن فرانسوی هفتمین گلش را در لالیگا به ثمر رساند (هشتمین گل رسمی این فصلش). آمارش اکنون نشان می‌دهد که او به عضوی از سه مهاجم بارسا تبدیل شده است. مسی ۱۳ گل به ثمر رسانده است و لوییس سوارس ۱۰ گل. هم‌چنین گریزمان تعداد گل‌هایش به هفت رسیده است.

 

با این حال آماری است که گل‌های مهاجم فرانسوی را با ارزش‌تر می‌کند. شش گل از هفت گلی که گریزمان وارد دروازه حریفان کرده است نخستین گل تیمش بود. تنها یکی از گل‌هایش در چنین شرایطی به ثمر نرسید. بازیکن بارسا زمانی که نتیجه دیدار بارسا و رئال بتیس یک بر یک بود گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این گل موجب شد آبی اناری‌ها به بازی برگردند. هم‌چنین مقابل ویارئال، ایبار، مایورکا، رئال سوسیداد و آلاوس گل‌های نخست تیم کاتالانی را به نام خود ثبت کرد. زمانی که گریزمان گلزنی کرده است بارسا شکست نخورده است. این تیم پنج پیروزی و یک تساوی کسب کرد.

 

فوتبال ورزش آمار است و گلزنان دوست دارند هر فصل این رقم را بهتر کنند و به عنوان مثال به جایی برسند که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ دیده شد. مسی در آن فصل لالیگا توانست ۵۰ گل به ثمر برساند. در گذشته همیشه گلی که نتیجه را یک بر صفر می‌کرد با ارزش‌تر بود. در بررسی‌های جدید این ارزش دو برابر شده است. به همین خاطر باید گل‌های گریزمان را ارزشمند دانست. او در چهار بازی اخیرش در لالیگا سه گل به ثمر رسانده است. با وجود این که برابر رئال مادرید عملکرد درخشانی نداشت اما به نظر می‌رسد به روزهای خوبش بازگشته است و می‌تواند در ژانویه و فوریه بهتر هم شود. در این دو ماه مهم تیم‌ها جام قهرمانی را بالای سر نمی‌برند اما شکست‌ها و پیروزی‌ها در نتیجه نهایی فصل خیلی تاثیرگذار خواهند بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------