یاوری: با کی‌روش پیشرفت کردیم اما انتخاب ویلموتس اشتباه بزرگی بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم ملی
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مگر قلعه‌نویی، گل‌محمدی و تارتار چه ایرادی دارند که برای تیم ملی سرمربی خارجی بیاوریم. 

محمود یاوری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه مدیران فوتبال ما از اول راه را خطا رفتند، ویلموتس ما را فریب داد و پولش را گرفت و رفت. هر فرد دیگری هم که روی نیمکت تیم ملی ما می‌نشست می‌توانست دو بازی مقابل عراق و بحرین را شکست بخورد.

 

وی در ادامه در خصوص عملکرد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ویلموتس دقیقا برای ما چه کرد، آن بازی‌هایی را که برد، هر فرد دیگری هم سرمربی یود، ایران می‌برد. مهم بازی مقابل بحرین و عراق بود که گربه سیاه ما هستند. مربیان ایرانی اگر روی نیمکت تیم ملی بودند قطعا نتایج بهتری از ویلموتس می‌توانستند کسب کنند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون استفاده از مربیان ایرانی برای تیم ملی افزود: مگر امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و حتی مهدی تارتار جوان چه ایرادی دارند که برویم سرمربی خارجی بیاوریم و فقط مبالغ زیادی به آن‌ها پول بدهیم آن هم در این شرایط سخت اقتصادی کشور. پس کی می‌خواهیم از سرمایه‌های کشور استفاده کنیم؟

 

یاوری در مورد مدیریت فوتبال کشور گفت: تا چه زمانی می‌خواهیم با روش آزمون و خط و کسب تجربه، مدیریت کنیم؟ متاسفانه به مربیان جوان ایرانی میدان داده نمی‌شود. در موضوع ویلموتس، او به درد ما نخورد، اما ما خیلی به درد او خوردیم و پولش را گرفت.

 

وی در پایان درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ما با کی‌روش پیشرفت کردیم، اما با ویلموتس دوباره نزول کردیم وانتخاب او اشتباه بود. متاسفانه پول‌های خودمان را در این شرایط سخت اقتصادی هدر می‌دهیم، مدیریت فوتبال ما ضعیف است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------