استقلال - الکویت به تعویق افتاد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رقیب کویتی استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا یک روز قبل از دیدار با آبی‌های ایران در لیگ کویت به میدان می‌رود. 

به گزارش ایسنا، دیدار استقلال و الکویت در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا قرار بود یکم بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما پس از اعلام تصمیم AFC از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که نمایندگان ایران نمی‌توانند در ایران میزبان رقبایشان باشند، سرنوشت این دیدار هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

 

در حال حاضر مدیران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای راجع به این موضوع دارند تا درباره حضور یا عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اعتراض به این تصمیم AFC به جمع‌بندی برسند. با این حال جدا از تصمیم مدیران فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال کویت برای تاریخ ۳۰ دی برای الکویت دیداری در چارچوب لیگ برتر این کشور در نظر گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا دیدار استقلال و الکویت قرار است به تعویق بیفتد و کویتی‌ها زودتر از این موضوع خبردار شده‌اند.

 

البته تاکنون AFC خبر رسمی مبنی بر تعویق این دیدار منتشر نکرده اما با توجه به این که تصمیم سلب میزبانی از نمایندگان ایران چند روز قبل از اعلام فدراسیون فوتبال ایران، به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده بود، احتمال دارد تعویق دیدار استقلال و الکویت هم به فدراسیون ابلاغ شده ولی هنوز آن‌ها اقدام به اعلام رسمی آن نکرده‌اند.

 

ضمن این که با تعویق این دیدار، مشکلات زیادی برای استقلال به وجود می‌آید زیرا در صورت صعود استقلال از این مرحله، نماینده ایران باید یک هفته بعد در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان برود اما اگر بازی با الکویت به تعویق بیفتد، زمان استراحت و آماده‌سازی استقلال برای دیدار با الریان حداقل دو روز کاهش می‌یابد. حال اگر AFC هر دو بازی لیگ پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا (هم الکویت و هم الریان) را به تعویق بیندازد، برنامه آسیایی استقلالی‌ها با برنامه لیگ برتر آن‌ها تداخل پیدا می‌کند که باز هم مشکل آفرین است.

 

در هر صورت باید منتظر ماند و دید تعویق دیدار استقلال و الکویت تا چه حدی صحت دارد و در صورت صحت داشتن آن، AFC چه تصمیمی راجع به برنامه‌ریزی بازی‌های پلی‌آف می‌گیرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------