دایی گزینه‌ تیم ملی است/ AFC اجازه می‌داد یک بازی برگزار کنیم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,دایی
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه علی دایی گزینه سرمربیگری تیم ملی است، گفت: امیدوارم تصمیم نهایی در این ارتباط به زودی گرفته شود. 

فریدون اصفهانیان در گفتگو با مهر، درباره سلب میزبانی از ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوعی است که نمی شود به سادگی از کنارش گذشت. وظیفه ما در فدراسیون این است که پیگیری کنیم و مسئولان هم در حال بررسی هستند. ان شاءالله که میزبانی را نگیرند ولی اگر این کار را بکنند برای ما خوبیت ندارد. نیاز به رایزنی و ارتباطات زیاد است و باید از حق باشگاه ها دفاع کرد. بعضی باشگاه ها ماه ها و سال ها تلاش کرده اند تا سهمیه آسیایی بگیرند. همینطور حق هواداران است که بازی تیم هایشان را در آسیا را در ایران تماشا کنند. باید دید چه می شود.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا است؟ یادآور شد: چه کسی موافق انصراف است که ما باشیم ولی نباید اجازه بدهیم امنیت و کل مملکت‌مان را زیر سئوال ببرند. این همه مسابقه در ایران برگزار شده است. کدام یک به مشکل خورده؟ ما فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کردیم و همه از میزبانی ایران تعریف کردند.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امنیت ما از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است. همه چیز سر جایش است و دلیل تصمیم AFC را نمی دانم. به نظرم کنفدراسیون آسیا اجازه می داد یک بازی برگزار می شد و اگر اتفاقی می افتد، آن موقع تصمیم به سلب میزبانی از ما می گرفت. الان هم می توانند همین کار را کنند.

 

اصفهانیان درباره آماتور شدن فوتبال ایران در صورت انصراف از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: به هر حال اینها را می گویند. شاید مسئولان فعلی AFC و یا رئیس فیفا سال بعد نباشند! ان شاءالله که این اتفاقات رخ ندهد.

 

«باتوجه به حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان، انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و مخالفت سپاهان با جدایی امیر قلعه نویی، علی دایی چقدر برای سرمربیگری تیم ملی شانس دارد؟» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: نمی دانم. علی دایی یکی از گزینه های ما است و تصمیم نهایی هم گرفته می شود. باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود که هنوز زمانش را اعلام نکرده اند. تکلیف تیم ملی باید زودتر مشخص شود و بنده هم از آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون) درخواست می کنم سریعتر جلسه را برگزار کند تا تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شود.

 

اصفهانیان درباره اینکه مسعود تابش مدیرعامل سپاهان اعلام کرده امیر قلعه نویی پیشنهاد رسمی برای تیم ملی نداشته و به این ترتیب به نظر می رسد حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی قطعی باشد، تصریح کرد: شاید آقای تابش فردا چیز دیگری بگوید و عنوان کند که پیشنهاد بوده است! دایی یکی از گزینه های ما است و باید ببینیم آقای بهاروند با چه کسی مذاکره کرده است.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سئوال که چه کسی با سرمربی بعدی تیم ملی مذاکره می کند؟ گفت: مسئولیت این کار بر عهده آقای بهاروند و کمیته فنی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------