آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

فرد با نفوذ مانع حضور دایی روی نیمکت تیم ملی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دایی

 

 با حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس و مخالفت باشگاه سپاهان با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی و قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان، علی دایی جدی‌ترین و محتمل‌ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است، موضوعی که در چند روز اخیر به کرات گفته و نوشته شده و حتی روزهای گذشته اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم تلویحا آن را تایید کرده‌اند.

 

با این حال علی دایی همچنان مذاکره با فدراسیون فوتبال و گزینه هدایت تیم ملی بودن را رد می‌کند. سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که روز گذشته برای حضور در جلسه استیناف شکایتش از باشگاه سایپا در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، با خبرنگاران زیادی مواجه شد که همه آن‌ها درباره تیم ملی از او می‌پرسیدند اما دایی باز هم تاکید کرد، به هیچ‌وجه صحبتی با او نشده است. پیگیری‌های خراسان از طریق وکیل دایی هم به جایی نرسید و وکیل این مربی فقط به یک جمله بسنده کرد که هیچ مربی از پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی کشورش بدش نمی‌آید! پیگیری‌ها از منابع دیگر حاوی اخبار جالب‌‌تری است.

 

بر‌اساس شنیده‌ها مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد گزینه‌های هدایت تیم ملی دچار دو‌دستگی شده‌اند و عده‌ای به شدت موافق دایی و عده‌ای هم با انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی موافقند. اما ظاهرا موضوع فراتر از یک مخالفت و موافقت ساده است. گفته می‌شود یکی از مسئولان بانفوذ و چند شغله فدراسیون فوتبال، مخالف سرسخت حضور دایی در تیم ملی است چرا‌که می‌داند با اخلاق و روحیاتی که دایی دارد نمی‌‌تواند مثل سابق حرف خودش را به کرسی بنشاند، از این‌رو با حضور دایی مخالف است و دیگران را هم مجبور به همراهی خودش کرده است. انتخاب این فرد با نفوذ قلعه‌نویی است، با این حال سپاهانی‌ها به شدت مخالف جدایی سرمربی‌شان هستند و معتقدند با جدایی او تیم‌شان از کورس قهرمانی خارج می‌شود.

 

از طرفی فرد بانفوذ هم به خاطر ارتباطات خوبی که با مدیران سپاهان داشته و دارد نگران خدشه‌دار شدن وجهه‌اش نزد اصفهانی‌هاست و از این‌رو نمی‌تواند خیلی به حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی اصرار کند. با این حال ظاهرا او پیشنهاد کرده انتخاب سرمربی تیم ملی به اواخر سال جاری موکول شود تا قلعه‌نویی و سپاهان برنامه‌های‌شان را در لیگ پیش ببرند و قلعه‌نویی در مقطعی کوتاه که 2 بازی ایران در فروردین برگزار می‌شود، هم‌زمان سرمربی تیم ملی و سپاهان شود و در پایان لیگ فقط هدایت تیم ملی را بر‌عهده بگیرد.

 

  خراسان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------