ادامه بلاتکلیفی در باشگاه استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
با وجود اینکه جلسات متعددی در خصوص حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است، اما همچنان باشگاه استقلال در بلاتکلیفی به سر می‌برد. 

به گزارش میزان، با وجود جلسات متعددی که در خصوص حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است و موضع مشخص باشگاه‌های ایرانی در قبال تصمیم AFC اما همچنان تیم‌های ایرانی در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند و منتظر هستند تا بالاخره رای نهایی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

 

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال به خبرنگار میزان گفت: تیم ما هنوز بلاتکلیف است و هنوز نمی‌دانیم باید در آسیا بازی کنیم یا در لیگ‌. تمرینات تیم دچار بی‌نظمی شده است. یک روز خبر می‌آید باید به دوحه برویم و روز بعد می‌گویند باید در لیگ بازی کنیم. به طور کلی دچار بلاتکلیفی و سردرگمی شده‌ایم.

 

این در حالی است که ظهر روز گذشته، جلسه مسئولان ۴ باشگاه ایرانی درگیر در لیگ قهرمانان آسیا در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد و حاضران در جلسه به صورت متحد از میزبانی در ایران دفاع کردند. حالا همه در انتظار رای نهایی AFC هستند تا در صورتی که تکلیف روشن شود، وارد لیگ قهرمانان شوند. مدیران استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان معتقدند اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا، شرط میزبانی در ایران را نپذیرد، از این رقابت‌ها کنار می‌کشند و در آن صورت، هر ۴ تیم باید کارشان را در لیگ داخلی ادامه بدهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------