فتح‌الله‌زاده: مجیدی با باشگاه اختلاف دارد/ مهدوی‌کیا با استقلال قرارداد بست/ احتمال دارد بروم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عضو هیات مدیره استقلال گفت: مجیدی با مدیریت باشگاه اختلافاتی دارد ولی دعوایی وجود ندارد. 

به گزارش فارس، علی‌فتح‌الله‌زاده صبح امروز با حضور در برنامه سلام صبح‌بخیر شبکه سوم سیما در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

 

متن این گفت‌و‌گو به شرح زیر است:

 

*این پیروزی بزرگ برای ما نبوده و یک توافق خوبی برای ما بوده است.

 

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور تیم های ایرانی برای برگزاری پلی آف لیگ قهرمانان در خارج از ایران برد است، جواب داد: وقتی شما برنامه ای را روی اصول و حساب و کتاب می روید، حرف می زنید و استدلال می آورید. اما وقتی درباره موضوعی لابی وجود دارد، دیگر نمی شود کاری کرد. شما بگویید بر چه مبنایی بازی ها را از ایران خارج کرده اند؟ اصلا هیچ مبنایی وجود ندارد و کار غیراخلاقی است.

 

ما از AFC که جایگاه منظمی دارد و شخصیتی برای خود دست و پا کرده، انتظار نداریم با تیمی که پرافتخارترین تیم آسیا است و پرتماشاگرترین تیم است اینگونه رفتار کند. شما بازی ما را یادتان نرفته که در بازی ما 120 هزار نفر آمدند و در بازی برگشت 30 هزار نفر، ما پرتماشاگرترین هستیم. ما صندلی نداشتیم و بیش از 80 هزار تا نمی توانستیم میزبانی کنیم اما این آمار AFC است که 120 هزار نفر آمدند. درست است؛ این پیروزی بزرگ برای ما نبوده و یک توافق خوبی برای ما بوده است. پیروزی بزرگ این بود که بازی ها را در خانه انجام بدهیم اما چون این مسئله پشت پرده داشته است. اگر آقای علی نژاد نمی رفتند هیچ بازی در ایران انجام نمی شد و به هرحال این یک توافق خوبی است.

 

*مکتوب نوشته اند

آیا برگزاری رقابت های مرحله گروهی در ایران قطعی است؟ فتح الله زاده توضیح داد: « به صورت قطعی بازی های گروهی در ایران انجام می شود. مکتوب نوشته اند بازی ها در ایران برگزار می شود.» 

 

*از فرودگاه لابی کردند

او در پاسخ به این سوال که ظاهرا شیخ سلمان گفته بود گروهی در ایران است و اصلا چرا مدیران آنجا رفتند؟ جواب داد: «نه گفته بودند ما بررسی می کنیم. قبلا هم چنین موردی با عربستان پیش آمده بود و بعد از بررسی اتفاقی نیفتاده بود. خیلی ساده است، با این حال حالا در عربستان جنگ است و دارند آنجا را می زنند. همین دیروز تشییع جنازه ای بوده و 10ها هزار نفر بیرون آمده اند. در فرانسه هم این همه داعشی بودند. بچه های ما خوب کار کردند و زحمت کشیدند و برگرداندند. آنها از فرودگاه ایران هم مذاکره و لابی کردند.»

 

*مجیدی با باشگاه اختلاف دارد نه دعوا

عضو هیات مدیره استقلال درباره پست اخیر مجیدی و در توضیح این مسئله که آیا او با مدیریت استقلال اختلاف دارد، گفت: «بله، ولی این اختلافات دعوایی نیست و ناخواسته پیش آمده است. اگر مسئول مربوطه روی زمین کاور کشیده بود ما می توانستیم راحت بازی کنیم. کارهای اجرایی با مدیرعامل باشگاه است. هوادار تا اسم من می آید می گوید فتح الله زاده آمده همه کارها را انجام بدهد. اما هوادار این تفکیک را قائل نیست که من فعلا عضو هیات مدیره هستم و قدرت اجرایی ندارم و قدرت اجرایی با مدیرعامل باشگاه است.

 

ما هم داریم کمک می کنیم. فرهاد مجیدی یک جوانی است که در مکتب استقلال بزرگ شده و جسارت کرده آمده کار را به دست گرفته است. آقای خلیل زاده 6 ساعت رفته و 6 ساعت آمده و ما هم 6 ساعت فاصله زمانی با آنها داریم. این نفرات چند شب نخوابیده اند. بنده خدا رسیده و دیده تیم مشکل دارد،فورا سر تمرین رفته است چون دلسوز است. آقای موسوی هم صاحب شرکتی است و هواپیمایی را اختصاصی برای ما گذاشته است که کار بزرگی بوده. مجوز هم گرفته ایم و دبی مجوز فرود پرواز این هواپیما را تایید کرده اما بعد که سوار هواپیما شده اند گفته اند ابوظبی این را رد کرده است.این چیزها که دیگر دست مدیریت نیست. با ما همکاری نکرده اند و این مسائل را باید بعدا پیگیری کنیم. بچه ها را به هتل برده اند و این برای بازیکن واقعا دشوار است. می گویند فرشید اسماعیلی توئیت کرده است. ما که نباید با این بچه برخورد کنیم. او حق دارد و فردا می خواهد بازی کند و ناراحت شده است. درست است کسی مقصر نیست ولی ما باید از بازیکنانمان دلجویی کنیم. من مطمئنم این بچه های باغیرت که بازیکنان بزرگی هستند و مربی داریم که با من بزرگ شده و نترس است و مهاجم و حمله ای بوده است. انرژی منفی ندهیم. 

 

*بازی استقلال پخش می شود

فتح الله زاده درباره نگرانی هواداران استقلال درباره پخش نشدن بازی امروز این تیم گفت: «هواداران ما نگران پخش بازی هستند اما خیالشان راحت بازی ما پخش می شود. امروز ان شاءالله خودم اولین کسی خواهم بود که زنگ می‌زنم و به فرهاد تبریک می گویم. من به انرژی مثبت خیلی اعتقاد دارم ،با ترس تلویزیون را نگاه نکنید، با قدرت نگاه کنید چون من به این بازیکنان و مربی اعتقاد دارم. این را نمی گویم که بار را روی دوش بازیکنان بیندازیم و اگر آنها نبردند و با وضعیتی که داشتیم و امکاناتی که داشتیم آنها حق داشتند و اگر هم بردند فقط بچه ها و سرمربی ما بودند که کار بزرگی کردند.»

 

*واکنش به اختلاف فرهاد و یک مدیر استقلالی

فرهاد مجیدی نسبت به عملکرد یکی از مدیران سابق استقلال( خطیر) گلایه داشت و بیشتر انتقادات در صحبت هایش متوجه این فرد شد. بازیکنان هم در حمایت از مجیدی پست مشترک گذاشتند. فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که پشت پرده چه اتفاقی افتاده که که فرهاد اینقدر تند صحبت می کند، توضیح داد: «همه ما باید کمک کنید او خوب تصمیم بگیرد. اما نه تنها این کار را نمی کنیم که برای او حاشیه درست می کنیم.

 

از زمانی که بنده آمدم شاهد این قضیه هستم که ما 12 میلیارد پول خرج کردیم. بخشی از این را موسوی و خلیل زاده آورده اند بخشی را منزوی در این اداره و آن اداره پیگیری کرده و 4، 5 میلیارد پول را زنده کرده که این قابل تقدیر است. اگر این پول نمی آمد ما نمی توانستیم  6، 7 میلیارد به بازیکن بدهیم چون حالا بازیکنان 40 درصد قراردادشان را گرفته اند. این ها هم کار است دیگر. AFC وقتی با تیمی مثل ما که افتخارشان هستیم و پرتماشاگرترین تیم هستیم و فضای خوبی ایجاد می کنیم اینگونه رفتار می کند، همه چیز دست به دست هم می دهد که ما تو سری بخوریم. شما هم هر سوالی داری بپرس که فردا رفتی خارج نگویی نمی‌گذاشتند از آنها سوال کنیم!»

 

*فردی که اشتباه کرده را اذیت نکنند

با تاکید مجری برنامه روی این سوال که جوابش را در این باره نگرفته، عضو هیات مدیره استقلال گفت: «امروز روز انرژِی مثبت به نمایده ایران است و همه ایرانی ها باید کمک کنند. دیدم که مسئولان محترم فرودگاه حمایت و عذرخواهی کردند. من خواهش دارم کسی را که آنجا اشتباه کرده پست پایینی داشته  اذیت نکنند.

 

*علیه من توطئه کردند

آیا استراماچونی گفته بود فتح الله زاده نباید در استقلال باشد؟ او جواب داد: «من این را نشنیده ام. خود استراماچونی می گوید اصلا مذاکره ای نبوده است! من که زمان او کاره ای نبودم. شاهد و گواه رحمان رضایی که او را راه انداختم که برود و استرا را برگرداند. کسانی که نمی خواستند او برگردد دوستدار استراماچونی شدند، همان ها که می گویند او اسم مرا آورده است. اصلا اسمی در کار نبوده است. او یک مربی حرفه ای است! برای چه باید اسم مرا بیاورد؟ وقتی او رفت من در باشگاه چه کاره بودم؟ این توطئه ای بوده که گفتند اسم مرا بیاورند تا پیش هواداری که به من لطف دارد خرابم کنند. فعلا به خاطر استقلال چیزی نمی گویم اما یک روزی با پرونده های اسنادی خواهم گفت چه اتفاقاتی پشت پرده بوده است و چه شیطنتی کرده اند.»

 

*بچه ها می گویند با نماینده استراماچونی صحبت کردیم

واقعا استقلالی ها با نماینده استراماچونی در دوحه مذاکره نکرده بودند؟ فتح الله زاده گفت: «من در این مذاکرات حضور نداشتم. من خودم رحمان  رضایی را راهی کردم اما اینکه آیا آنها آمده اند یا نیامده اند بحثی است. بچه ها می گویند ما با نماینده استراماچونی صحبت کردیم و ایمیلی که بچه ها نشان دادند هم همین را نشان می دهد اما استراماچونی می گوید آنها آدمهای من نبوده اند و با من مذاکره ای نشده است. این نیازمند بررسی است.

 

*مگر برای مذاکره با استراماچونی قول و قرار نگذاشته بودید؟

او در پاسخ به این سوال که مگر قبل از رفتن با مربی ایتالیایی قول و قراری نگذاشتید، گفت: «استراماچونی از طریق وکیل خود کارها را با باشگاه هماهنگ می‌کند و قرار بوده با وکیل او صحبت کنند که آقای استراماچونی می گوید من صحبت نکرده ام. مثلا من در برنامه تلویزیونی می گویم پولی که ما می گوییم 750 هزار دلار است، این در ایمیلی که ماجدی فرستاده اشاره شده است، من گفتم این 750 هزار دلار 100 هزار دلار افزایش در خود نشان می دهد که مغایرت دارد. یعنی واقعا مترجم معنی مغایرت را نمی دانسته و رفته به استراماچونی گفته فتح الله زاده گفته پول اضافه می خواهی.»

 

*مغایرت همان اضافه می شود دیگر!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جمله شما معنی اش این نیست که او پول بیشتر می خواهد، توضیح داد: «نه مغایرت یعنی تفاوت. یعنی من با تو حسابی دارم من می گویم 100 تومان مانده تو می گویی 50 تومان. باید با هم بنشینیم و حساب کنیم. یا ما پول را نداده ایم و به اشتباه فکر می کنیم این پول را داده ایم، یا پول در حساب های او نیامده و اینطور فکر می کند. یا صرافی به او نداده است. بعضی وقتها شما پول را می فرستی و زمان می برد تا این پول برگشت می خورد. من می گویم ادعای طرفین تفاوت دارد و باید با هم بنشینیم حساب کنیم که چه خبر است.»

 

*شایعه درباره قرارداد خارجی ها

درباره قرارداد خارجی ها همواره شایعه زیاده بود است. مثلا می گویند با طرف 500 هزار دلار قرارداد می بندیم اما او می گوید من 300 هزار دلار هم بگیرم کافی است و یک دفعه 200 هزار دلار این وسط گم می شود. فتح الله زاده وقتی با این سوال روبرو شد جواب داد: «من حرف شما را رد نمی کنم.»

 

آیا ممکن است پولی به اسم استراماچونی از باشگاه خارج شده و به دست او نرسیده باشد؟ عضو هیات مدیره استقلال سعی کرد این سوال را جواب ندهد و گفت: «می گویم حرف من این نبوده که آقای استراماچونی گفته من پول اضافه می خواهم. مترجم یا هرکسی که به او این را گفته نامردی کرده است. ما اختلاف داریم، دعوا هم نداریم و همه چیز معلوم می شود.»

 

*تهدید چیست؟

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا تهدید کرده اگر تا آخر هفته مدیرعامل نشود از این باشگاه می رود، گفت: «تهدید چیست؟ من می گویم هوادار از فتح الله زاده انتظار دارد کار را پیش ببرد. کار من اجرایی است و شخصیت من مثل بولدوزر می ماند. باید بِکَنم و بروم. نمی توانم این را برای هوادار تفکیک کنم که من در هیات مدیره حق کار اجرایی ندارم. واقعیت این است که من آمده بودم مدیرعامل شوم و کار من اجرایی است. تهدید هم نکرده ام، اگر بروم هم با کمال احترام می گویم. یک چیزی را چون احتمال رفتنم زیاد است به شما بگویم، اگر نمی رفتم می گفتند دارد پاچه خواری وزیر را می کند و من با صداقت بگویم آقای وزیر وجدانا خیلی خوب کار کرده است. من خودم را اگر جای آقای وزیر بگذارم و بگویند بین فتح الله زاده و آقایان خلیل زاده و موسوی چه کسی را انتخاب می کنی؟ من خودم آن دو تا را انتخاب می کنم. چرا؟ چون آنها از لحاظ مالی به باشگاه کمک می کنند.

 

*مقصر وزارت ورزش نیست، ما مدیران هستیم

وقتی اسم وزیر می آید برخی استقلالی ها می گویند او پرسپولیسی است و برخی پرسپولیسی ها می گویند او استقلالی است و دعوای بزرگی راه افتاده است که بازیکنان هم به آن دامن می زنند. عضو هیات مدیره استقلال در این باره گفت: «چون احتمال رفتنم وجود دارد، راحت می توانم از ایشان دفاع کنم. هواداران ناراحت نشوند و من واقعیت را وجدانی به شما می گویم. من نمی خواهم بگویم رفتار وزارت ورزش بی تاثیر بوده است.

 

تاثیر داشته اما این همه مسائل که ما داشته ایم مقصر وزارت نیست و خود مدیران باشگاه هستند. آدمهای ضعیفی هستند. من یک نفر دو نفر را نمی گویم و در طول سالها را می گویم. ما وقتی خودمان یک کاری را نمی توانیم انجام بدهیم چرا گردن وزارت ورزش می اندازیم. دیروز وزیر ورزش پای قضیه آمده و وزارت خارجه را هم وارد کرده که ما برای چهار بازیکن ویزا بگیریم و خروجی شان را درست کنیم. آیا این کار وزیر ورزش است؟ در زمان بنده هیات مدیره من اصلا متوجه نمی‌شد این کارها چطور انجام می شود چه برسد به وزیر که اصلا دخالت نداشت! وقتی من مدیرعامل بودم هم معاونانم این کار را انجام می دادند.

 

*سیستم باشگاه بهم ریخته است

وی خاطر نشان کرد: اما مشکل 4 بازیکن چه بود؟ «مشکل خروجی داشتند چون سرباز هستند. این کارها باید در رده پایین انجام شود اما وزیر از ترس اینکه فردا نگویند کار نکرده وارد عمل شد. در حالی که اصلا کار او این نیست. ما از او ممنونیم و اگر کمک نمی کرد شاید کار درست نمی شد اما سیستم باشگاه ما بهم ریخته است. یک سیستم باید وجود داشته باشد. من 100 بازی خارجی رفتم کِی از وزارت امور خارجه کمک گرفتم؟ یک زمانی باشگاه استقلال به وزارت امور خارجه کمک می کرد! الان برعکس شده است.»

 

*هوادار باهوش است

با پخش نظرات مردم درباره استقلال و فتح الله زاده و مجیدی، او درباره این نظرات گفت: «ما هرچه داریم از هوادار داریم و هرچه آنها بگویند آن درست است و اگر چیزی می گویند و ما برخلافش فکر می کنیم باید آن را درست کنیم. چون هوادار دقیقا می داند تیم چه چیزی می خواهد و باهوش است.»

 

*حرف هوادار درست است

هواداران استقلال و پرسپولیس که تامین کننده هزینه های دو باشگاه هستند، همواره گلایه دارند چرا در تصمیم گیری های آنها نقشی ندارند. فتح الله زاده گفت: «حرف درستی است و وقتی که برای باشگاه پول خرج می کنی حق داری که درباره اش سوال کنی.» او درباره میزان دریافتی از پیامک هواداران توضیح داد: «چیزی که امسال به دست باشگاه رسیده است چیزی حدود 10، 12 میلیارد تومان از اول فصل تا به حال بوده است. ولی خبر ندارم سال قبل آن 60 میلیاردی که شما می گوید درست باشد یا نه؟» 

 

*ماجرای چمدان های پر پول

یکی از خاطرات جالب فتح الله زاده انتقال مارک های قرارداد پاشازاده و موسوی به ایران از آلمان بود. او در این باره گفت: «آن زمان حساب های ارزی در ایران نبود و به خاطر تحریم ها حتی وقتی پول وارد می کردیم در فرودگاه باید چیزی پر می کردیم. من هم مجبور بودم پول را بیاورم و داغ داغ بودم و شور و عشق استقلال به سرم زده بودم و مستم کرده بود، گفتم پول ما را بدهید، گفت من داخل بانک پول می دهم. رفتیم در بانک و دیدیم یک جا را قرنطینه کردند و ما نشستیم آقای کالموند آمد و پولها را بسته بندی شده آوردند. کالموند هم تاکید کرد که من این پول را در این اتاق به شما می دهم و مسئولیت دیگری هم ندارد. من هم تعجب کردم. پول را گرفتیم نگو خیلی خطرناک است که یک میلیون مارک را در کیف بگذاری و در خیابان راه بروی. از گیت فرودگاه که رد شدیم پلیس با تعجب نگاه کرد و هول شد و تا به خودش بیاید من سریع رفتم.»

 

*واکنش به عکس با مرحوم حجازی

او با دیدن عکس حجازی گفت: «صداقت و پدر و فرزندی در این عکس دیده می شود ناصرخان همه بچه های تیم را دوست داشت، با مهدی هم خاطره خوبی دارم و او اولین بازی اش را در اودینزه ایتالیا انجام داد.»

*مهدی هاشمی نسب در دربی 79

فتح الله زاده با دیدن عکس هاشمی نسب در دربی سال 79 که در آن گل زد، توضیح داد: «خدا آقای پورحیدری را رحمت کند. من زنگ زدم گفتم منصورخان حواست به این باشد. گفت ما بیرون قرمز و آبی هستیم، داخل حواسم هست. گفتم آقا این بازیکن ما شده، منصورخان گفت شوخی نکن، یعنی الان لباس باشگاه استقلال بپوشد و بیاید تمرین؟ گفتم بله! این دربی هم خیلی سخت بود و گلی زد که به صد تا مهاجم هم بدهی نمی تواند گل بزند. 100 میلیونی که به او دادیم حلالش باشد و کاش بیشتر داشتم و می دادم.»

 

*پول پورحیدری را می دهیم

یکی از اتفاقاتی که استقلال درگیر آن بوده، عدم پرداخت دستمزد مرحوم پورحیدری به خانواده اوست. فتح الله زاده با دیدن عکس آن مرحوم گفت: «فکر کنم طلب ایشان 130، 40 میلیون است که باشگاه می دهد. مبلغ دقیق را البته نمی دانم و هرچقدر هست  حقش است، وظیفه داریم باید پرداخت شود. من یادم نمی آید در باشگاه استقلال باشم و منصورخان کنارم نبوده باشد.» او در پاسخ به این سوال که درست است در بازی معروف استقلال و ملوان بعضی بازیکنان  علیه پورحیدریتوطئه کردند جواب داد: «من باورم نمی شد و نمی دانم. اما متاسفانه در این ورزش هیچ چیز بعید نیست. ولی کسی که نامردی می کند قطعا چوب اش را می خورد. خدا پیغمبری من نمی دانم اما اگر کسی این کار را در حق انسانی که حتی با عصا هم به باشگاه می آمد کرده حتما چوبش را می خورد. » او اشاره ای هم به بازی معروف سایپا و استقلال کرد که همین بحث ها درباره اش مطرح بود و حجازی بعد از آن مسابقه برکنار شد: «ببینید واقعا اگر کسی این کار را کرده باشد در همین دنیا این را جواب می دهد.» 

 

* رحمتی در موفقیت‌های استقلال سهم داشته است

واکنش فتح الله زاده به عکس مهدی رحمتی: «واقعا مهدی برای استقلال فداکاری کرده است. یک مواقعی به او کم لطفی شد اما از کسانی است که در موفقیت های استقلال سهم خاصی داشته است.»

 

*قزل آلای استقلال

او با دیدن تصویری از نکونام و ماجرای جذب او گفت: «این ماهی به قلاب ما تمایل بیشتری داشت. خدا وکیلی خودش استقلالی بود و خواست. وگرنه تیم آن طرف بود که به کر وصل بود و تا می گفت یک میلیون بده می گفتند بیا این یک میلیون و نیم را بگیر. به من گفت یک میلیون بده گفتم جواد 700 تا بیشتر نمی توانم بدهم. اما او قلاب ما را دوست داشت چون طعم آبی داشت. او را خیلی دوست دارم و آدم باشخصیت مربی جوان و آتیه داری است.

 

*جواد زرینچه و امیر قلعه نویی

او با دیدن تصویر این دو پیشکسوت استقلال گفت: «در بازی ها جواد وقتی با آقای نامجو چفت می شدند فراتر از آسیا بازی می کردند و امیر هم که ژنرال ما است.» اما چرا چهره های استقلال مدام مشکل دارند؟ فتح الله زاده گفت: «آدمهای بزرگ به هر حال بزرگ هستند. ظرف کوچک تر است و باید آن را بزرگتر کنیم که همه جا بشوند.»

 

*کلک مجیدی و موسوی به فتح الله زاده

عضو هیات مدیره استقلال با دیدن عکس قدیمی این دو گفت: «این ها قزل آلا نیستند، دیگر نهنگ هستند. یک فیلم از فرهاد دارم که بعدها رو می کنم و حالا نمی خواهم روحیه اش را خراب کنم. اما او کلکی به من می زد. او ما را در امارات به خانه اش برد و صبح به ماهیگیری رفتیم. او هی قلاب می انداخت و ماهی می گرفت. من هم یک ساعت تلاش می کردم و هیچ ماهی نگرفتم. بعد دیدم موسوی نامرد از آن طرف ماهی ها را به قلاب او می اندازد و او آن را از آب بیرون می کشد!» آیا فرهاد با همین کلک رضایتنامه گرفت؟ «به جان خودم این ها مگر می توانستند از من رضایت بگیرند. فرهاد بنده خدا که می گفتند حاج آقا من تا کی با استقلال قرارداد دارم؟ گفتم تو که هیچ پسرت هم با ما قرارداد دارد، برو پی کارت.» 

 

*قهر با منصوریان

فتح الله زاده با دیدن تصویر منصوریان و ماجرای قهرشان گفت: «منصوریان هم بازی هایی که می کرد از نظر فنی خیلی بالا بود و مربی خوبی است. بالاخره در خانواده از این قهر و آشتی ها زیاد است. تو در خانه 2 تا بچه داری با 3 نفرشان قهری. من 40 تا بچه داشتم می خواهی با دو نفرشان قهر نباشم؟!»

 

*عابدزاده استقلالی است یا پرسپولیسی؟

او درباره آبی یا قرمز بودن عابدزاده گفت: «او اگر استقلالی نبود به استقلال نمی آمد. بالاخره اینها چهره ملی هستند. به خصوص علی آقا پروین که ارادت خاصی به او دارم و از دوستان بسیار خوب من است. به او می گفتم اگر من رییس فدراسیون فوتبال و شما رییس سازمان تیم های ملی شوی چه می شود؟ اما هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.»

 

*قرارداد مهدوی کیا با استقلال

فتح الله زاده درباره ماجرای انتقال مهدوی کیا به استقلال هم گفت: «بله جسارتا.  قرارداد او پیش آقای منزوی است. او یکی از بهترین شخصیت های ورزشی است و دوستش دارم. 

 

*موفق ترین مدیرعامل استقلال؟

فتح الله زاده درباره موفق ترین مدیر تاریخ استقلال گفت: «من نمی دانم. هواداران باید بگویند. آن کسی که اتحادیه فوتبال اعلام کرد اسم بنده بود اما به نظرم علی آقامحمدی موفق ترین بودند چون استقلال را قهرمان آسیا کردند.»

 

*پرسپولیس آبی پوشید!

او در پخش جواب دادن به سوال هایی که در پاکت بود وقتی با این سوال روبرو شد که در کدام بازی، استقلال مجبور شد قرمز بپوشد و با لباس قرمز مقابل حریف بازی کند؟ گفت: «با پرسپولیس بود؟ پرسپولیسی ها هم آبی پوشیدند! (جواب درست سال 49 که استقلالی ها مهمان استقلال اهواز بودند)

 

*استراماچونی از استقلال شکایت کرده است؟

او درباره نامه شکایت استراماچونی گفت: «نه گفته می خواهم بنشینم و مذاکره کنم. نمی دانم چقدر پول می خواهد. قرارداد او را هنوز من نمی دانم چطور بسته شده است. 750 هزار تا ما قرارداد با او داریم اما نمی دانم چقدر پرداخت شده و چقدر مانده است. این را آقای دکتر خلیل زاده می تواند جواب بدهد.»

 

*حرف پایانی؟

امروز هواداران با انرژی مثبت پای تلویزیون بنشینند و مطمئن هستم که بچه های باغیرت و مربی خوب ما با دعای شما نتیجه خوبی می گیرند و ان شاءالله بتوانیم به مرحله بعد برویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------