رئیس AFC: برای حمایت از فوتبال هر تصمیمی را می‌گیریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رئیس AFC
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به لغو دیدارهای مهم بعد از شیوع کرونا در آسیا گفت که برای حمایت از فوتبال هر تصمیمی را خواهند گرفت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، شیوع کرونا در آسیا و البته اروپا به یک معضل بزرگ تبدیل شده و رقابت‌های ورزشی را هم تحت تاثیر قرار داده است. در فوتبال آسیا بازی‌های زیادی در لیگ قهرمانان آسیا به تاخیر افتاده و حتی این احتمال وجود دارد که این رقابت به کلی لغو شوند.

 

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه برای غلبه بر این ویروس حمایت خواهد کرد. این شرایط استثنایی چالش های بزرگی را برای همه به وجود آورده و برای نجات دادن خانواده فوتبال نیاز به کار روز افزون و تلاش بسیار است.

 

او ادامه داد: برای ما اولویت سلامت خانواده فوتبال و هواداران در همه نقاط آسیا است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این روزهای که این ویروس خطرناک وجود دارد هیچ کسی را به خطر نخواهد انداخت و تعلیق بازی‌ها یک تصمیم منطقی بود که گرفتیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار است که این شرایط هر چه زودتر به پایان برسد تا وضعیت به حالت عادی خود برگردد و فوتبال بار دیگر بتواند شادی و نشاط را بین مردم بوجود آورد. من به فدراسیون‌ها تاکید کرده‌ام که وضعیت ویروس را به دقت بررسی کنند و هر تصمیمی که لازم است برای نجات فوتبال بگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------