رد ادعای استقلال توسط فیفا؛ مطالبات منشا باید کامل پرداخت شود /پایان مهلت باشگاه برای پرداخت هزینه دادرسی بویان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فیفا
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست باشگاه استقلال برای کاهش قرارداد گادوین منشا را رد کرد.

 به گزارش میزان، گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال از این باشگاه برای پرداخت مطالبات ۴۲ هزار دلاری خود شکایت کرده بود.

 

استقلالی‌ها اعلام کردند که منشا به دلیل عدم حضور در بازی با شهرخودرو در فصل گذشته و دو جلسه غیبت در تمرینات با جریمه روبرو شده و باید از قرارداد این بازیکن کم شود. فیفا، اما با توجه به نبود مستندات در پرونده منشا، ادعای باشگاه استقلال را رد کرد.

 

به این ترتیب، باشگاه استقلال باید تمام مطالبات منشا را بپردازد. مدیریت فعلی استقلال قصد دارد طی توافق دو جانبه با منشا طلب این بازیکن را پرداخت کند.

 

پایان مهلت استقلال برای پرداخت هزینه دادرسی بویان

باشگاه استقلال تا امروز فرصت داشت هزینه دادرسی شکایت از هافبک مقدونیه‌ای سابق خود را بپردازد.

 

به گزارش میزان، باشگاه استقلال به دلیل شکایت بویان نایندوف هافبک مقدونیه‌ای سابق خود از این باشگاه، متقابلا به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرده بود.

 

باشگاه استقلال باید هزینه دادرسی این شکایت را که ۱۲ هزار فرانک بود، پرداخت می‌کرد. طبق مهلت دادگاه ورزشی امروز (سه‌شنبه) آخرین فرصت برای پرداخت این پول بود.

 

هنوز مشخص نیست که باشگاه استقلال می‌تواند این پول را پرداخت کند یا نه، اما با توجه به مشکلات مالی استقلال، به نظر می‌رسد این اتفاق نمی‌تواند رخ ندهد.

 

استقلال از جپاروف مهلت گرفت/ فرار باشگاه از محرومیت؟

- باشگاه استقلال از جپاروف تا پایان فروردین سال ۹۹ مهلت گرفت. 

 

- همچنین مسئولان استقلال در حال رایزنی هستند که با منشا نیز به توافق رسیده و طلب او را نیز پرداخت کنند. باشگاه در ابتدا اعلام کرده بود که این بازیکن نیجریه‌ای با جرایمی روبرو شده که باید از قراردادش کسر شود، اما فیفا این مسئله را نپذیرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------