بوژیدار باید به سرعت به کرواسی برگردد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بوژیدار
خشم ناگهانی بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس برای بسیاری از هواداران این تیم قابل باور نبود. 

به گزارش ورزش سه بوژیدار رادوشوویچ که با وجود شیوع کرونا در ایران ماند و با پرسپولیسی ها تمریناتش را ادامه داد طی تماسی که  از طرف سفارت کرواسی در تهران با او گرفته شد باید بازگشت به سرزمین مادری را در اولویت قرار بدهد.

 

بنابر شنیده ها سفارت کرواسی از این دروازه بان خواسته که هرچه سریعتر به کشورش بازگردد چرا که احتمال قرنطینه کلی کرواسی در روزهای آینده وجود دارد و این باعث می شود او نتواند از مرزهای مختلف وارد کشورش شود.

 

با این وصف رادو که بطور ناگهانی برای  بازگشت به کشور احضار شده باید راه خروجی پیدا کند آن هم در حالی که پرواز از ایران به سختی انجام می شود و البته پیدا کردن  بلیت برای انجام سفر خارجی به دشواری و با مبلغی گزاف امکان پذیر است هرچند که فعلا بوژیدار موفق نشده بلیت پرواز دو مسیره پرواز به زاگرب را پیدا و خریداری کند.ظاهراً قرار بوده باشگاه پرسپولیس پیگیر کار خروجی این بازیکن باشد که اوضاع بهم ریخته مدیریتی تا این لحظه مانع از این اتفاق شده است.

 

امروز  رادوشوویچ و  مدیر برنامه اش به همراه کریستین اوساگوآنا دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس  به باشگاه مراجعه کردند تا به هر نحو ممکن بلیت پرواز را از طریق باشگاه دریافت کنند. بازیکنان خارجی شاغل در ایران که رفته رفته به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات  ایران را ترک می کنند مشکلاتی مشابه دارند که بخشی از آن به مسأله هزینه گزاف تهیه بلیت بر می گردد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------