آقازاده ها در حال توسعه فساد در این مملکت هستند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
حرفهای رییس سابق فدراسیون فوتبال از یک دستورزبان ساده پیروی می‌کند و مثل همیشه افشاگرانه و تندوتیز است.

 به گزارش ورزش سه؛محمد دادکان در مورد فساد در ورزش به خصوص در فوتبال گفت: متاسفانه در حال حاظر فساد در کشور به خصوص در ورزش در حال گسترش است. با توجه گستردگی فساد در جامعه چطور توقع دارید در فوتبال فساد وجود نداشته باشد. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و استقلال بیش از۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند یکی نیست این موضوع را بررسی کند که چه مقدار از این مبلغ به زمان وزارتخانه فعلی مربوط است. چند وقت پیش هم هم حکم جدیدی از AFC صادر شد و مبلغ ۴۶۰ هزار دلار، معادل با ۱۰ میلیارد تومان؛ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. خب بفرمایید چه کسی پاسخگو این ضعف مدیریتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است؟

 

کسی پیگیر این پول‌ها نیست

به نظر من دست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و... در یک کاسه است. جالب است بدانید رئیس اسبق فدراسیون فوتبال حالا که پرونده اش در کمیته اخلاق و قوه قضاییه مطرح است مدعی شده که اگر مشکل دارید من را ببرید تا مشکل را حل کنم. البته هدف وی کمک نیست می‌خواهد آن حکمی را که در دستگاه قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دارد را درست کند. من نمی‌دانم چرا وزارت ورزش جلوی آقایان را نمی‌گیرد مثلا مدیر عامل قبلی پرسپولیس در شش ماه مدیریتش ۶ میلیارد جابجا کرد و هیچ کسی هم پیگیر ماجرا نشد.

 

۱۸۰ هزار دلار برای کنیا

یک روز در یک بازی ملی مقابل کنیا جواد خیابانی در گزارش خود گفت فقط اسم بازیکنان کنیا در لیست است، اما این بازیکنان در زمین نیستند. تیم کنیا را واسطه به ایران آورده بود و ۱۸۰ هزار دلار هم پول گرفته بود. نکته جالب این بود که این قرارداد را دبیر فدراسیون امضا کرده بود. وی در آن زمان اعلام کرد که من ۱۸۰ هزاردلار را به فدراسیون باز می‌گردانم امروز شش سال از آن زمان می‌گذرد و پولی هم به فدراسیون باز گردانده نشده.

 

قلب درد در فدراسیون

این پول‌ها متعلق به مردم ایران است و آقازادها در حال توسعه فساد در این مملکت هستند وقتی هم کسی می‌خواهد بر خورد کنند اول تهدید می‌شود و بعدش می‌گویند پسر فلان مسئول است و نمی‌شود با او برخورد قانونی کنیم. در همین فدراسیون هر زمان که بحث مالی و حیف میل بیت المال به وجود می‌آمد قلب یکی درد میگرفت و خود را بستری می‌کرد.

 

از این فرصت استفاده کنید

ما باید برای مبارزه با فساد لیگ‌های فوتبال خود را تعطیل کنیم تا تکلیف همه بدهی‌ها با شگاه‌ها مشخص شود من فکر می‌کنم الان به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مسابقات و اماکن ورزشی بهترین موقعیت است و وزارت ورزش و کمیته المپیک به راحتی می‌تواند مسائل را زیر نظر بگیرند و حسابرسی خوبی انجام بدهند. البته نه وزیر ورزش و نه ریس کمیته ملی المپیک در امور فنی چیزی نمی‌دانند. تقصیری هم ندارند، چون آن‌هایی که این‌ها را بر منصب قدرت گذاشته اند مقصرند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------