اعلام ادامه یا اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال تا آخر اردیبهشت مشخص می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , لیگ برتر فوتبال
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای ادامه یا اعلام اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به احتمال زیاد تا آخر اردیبهشت تصمیم‌گیری خواهد شد.

ایرج رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان با بیان اینکه این نهاد تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کروناست، اظهارداشت: سلامت مردم برای ما مهم‌تر از هر مقوله دیگری است و بر همین اساس فعالیت فقط حدود ۱۷ رشته ورزشی آغاز شد و در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت جلسات دیگری برای فعالیت چند رشته دیگر خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌داران بویژه در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی دچار مضیقه هستند، بیان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی به خصوص در رشته‌های نامبرده مستلزم اخذ پروتکل‌های مربوطه است.

 

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری برای موفقیت سید محمد طباطبایی سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان، خاطرنشان کرد: اصفهان از جمله قطب‌ها و سرآمد ورزش ایران به شمار می‌رود که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در آن صورت گرفته است و سرپرست جدید هم می‌تواند برای توسعه و پیشرفت رشته‌های مختلف اثربخش ظاهر شود.

 

رحمانی با بیان اینکه اصفهان در هفت سال اخیر بر اساس ارزیابی‌های وزارتخانه در جایگاه‌ اول تا سوم قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان می‌توان همواره جایگاه‌های برتر را برای اصفهان بدست آورد، بویژه اینکه نهادهای گوناگون در این خطه نگاه مثبتی به ورزش و سلامت دارند.

 

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به ظرفیت و عملکرد خوب خیران حوزه ورزش در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های نیکوکاران سبب ساخت و تکمیل طرح‌های متعددی شد که امیدواریم این همکاری‌ها امسال هم  ادامه یابد.

 

رحمانی در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اصفهان به این استان سفر کرد.

 

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان بیماری کووید-۱۹ در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر و تعداد کل قربانیان آن به ۶ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

 

در استان اصفهان که از قطب‌های ورزش ایران به شمار می‌رود، فعالیت بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا(اسفند ۹۸) و با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور جلوگیری از ابتلای این بیماری فعالیتشان متوقف شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------