واکنش سرمربی بارسلونا به اظهارات بحث برانگیز مسی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کیکه ستین
کیکه ستین درباره اظهارات بحث برانگیز ستاره بارسلونا توضیح داد و اعلام کرد او هم مانند مهاجم آرژانتینی خواهان فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کیکه ستین در یک مصاحبه درباره نیمار، لوییس سوارس، ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله، لائوتارو مارتینس، میرالم پیانیچ و دیگر موضوعات صحبت کرد. سرمربی بارسلونا در مورد نیمار اظهار کرد: دوست دارم روزی او را هدایت کنم. ما درباره سطحی صحبت می‌کنیم که خوشبختانه من به آرزویم رسیدم که آن هدایت لیونل مسی بود. با این حال دوست دارم این اتفاق در رابطه با نیمار هم رخ دهد.

 

سرمربی اسپانیایی در ادامه به وضعیت سوارس اشاره کرد و گفت: هنوز بهبود نیافته است‌. او با گروه تمرین می‌کند اما هنوز شرایط بازی و اعتماد به نفس ندارد. خیلی وقت است که بازی نکرده است. نمی‌دانم دو هفته، سه یا چهار هفته ممکن است طول بکشد تا شرایط بازی را پیدا کند. 

 

ستین درباره اظهارات مسی گفت: این موضوع به اندازه کافی بحث ایجاد کرده است (مسی گفته بود با این نحوه بازی کردن نمی توانند فاتح لیگ قهرمانان شوند) اما هر دو می دانیم که چه چیزی می خواهیم بگوییم. هر دو خواهان فتح لیگ قهرمانان هستیم. همیشه باید بهتر شد و این یک واقعیت است‌. می دانیم که مهره لازم را برای این کار داریم. 

 

شایعه پیوستن پیانیچ به بارسا وجود دارد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: همیشه گفته‌ام بازیکنان بزرگ را دوست دارم. پیانیچ بازیکن بزرگی است اما مانند همه موضوعات این چیزی است که رسانه ها می گویند. 

 

سرمربی بارسلونا در ادامه به وضعیت راکیتیچ اشاره کرد و گفت: او را درک می‌کنم. نمی دانم چه مدت بازی کرده است اما خودش از دقایق حضورش در میادین آگاه است. 

 

باشگاه کاتالانی علاقه مند به امضای قرارداد با لائوتارو مارتینس است. ستین گفت: همه می دانیم که در جهان چهار یا پنج مهاجم خوب در این پست است که یکی از آن ها مارتینس است.

 

سرمربی بارسلونا درباره آرتورو ویدال هم صحبت کرد و گفت: نمی توانستیم تونل افتخار بر پا کنیم چون به ما اجازه نمی دهند تماسی داشته باشیم. او همیشه انرژی مثبت به تیم می دهد. ویدال در هنگام کار باورنکردنی است. از داشتن این بازیکن خشنود هستیم. 

 

ستین در مورد وضعیت جسمانی دمبله و ساموئل اومتیتی اظهار کرد: آن ها بهبود یافته اند. در رابطه با دمبله که مطمئن هستم و اومتیتی مشکل جزیی تری داشت. امیدواریم به زودی بتوانیم از آن ها بهره ببریم. 

 

او در پایان به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و افزود: می دانم که این رقابت ها خاص است، بیش از همه به خاطر پرستیژی که دارد. لیگ قهرمانان سخت تر از لالیگا است چون در زمان بدشانسی یا ابهام ممکن است از این رقابت ها حذف شوید. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------