آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

زاهدی: مخالفان شروع لیگ ایران، نگران چهارمین قهرمانی پرسپولیس هستند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شهاب زاهدی
مهاجم سابق تیم پرسپولیس تهران درخصوص شرایط از سرگیری مسابقات در لیگ اوکراین و همینطور احتمال چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان تهرانی صحبت کرد.

شهاب زاهدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شروع مسابقات لیگ اوکراین اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا و رسیدن آن به کشور اوکراین متاسفانه این امکان برایم وجود نداشت که برای سال جدید در کنار خانواده ام باشم و واقعا روزهای سختی بود چون تمرینات هم تعطیل بود و کلا مدام باید درخانه کارهای تمرینی ام را دنبال می‌کردم. خداراشکر با بهتر شدن اوضاع تمرینات شروع شد و با آغاز لیگ تاکنون دو مسابقه انجام داده ایم. 

 

شهاب زاهدی ادامه داد: به هرحال این تصمیمی بود که گرفته شد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم رقابت‌ها را ادامه دهیم. به هرحال فوتبال هم یک صنعت است و وقتی همه مشاغل با تدابیر خاص کارشان را شروع کردند، این امکان وجود نداشت که فوتبال تعطیل شود چون اقتصاد فوتبال تنها به بازیکنان و باشگاه‌ها مربوط نمی‌شود و خیلی زیرمجموعه‌ها را دخیل خواهد کرد. به هرحال ما بازیکنان هم با توجه به این شرایط اگر لیگ برگزار نمی‌شد به مشکل می‌خوردیم و به نظرم بهترین تصمیم گرفته شد. من فکر می‌کنم در ایران هم برای ادامه مسابقات تصمیم بسیار خوبی گرفته شد چون اگر لیگ تعطیل شود حرف و حدیث بیشتری را قطعا شاهد هستیم. 

 

بازیکن تیم المپیک دونتسک درباره شرایط آمادگی خودش و تیمش همچنین گفت: ​خدا را شکر من با حفظ آمادگی ام در دوران کرونا توانستم با شروع تمرینات به خوبی در تمرینات حاضر شوم و در دو بازی اخیر تیم هم جزو بازیکنان اصلی باشم. هرچند که تیم ما واقعا بدشانس است و در این چند بازی اخیر نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و جزو تیم‌های پایین جدول هستیم.

 

در حال حاضر 7 بازی دیگر باقی مانده که امیدوارم در این بازی‌ها بتوانیم حداکثر امتیازات را به دست آورده و در یک جایگاه مناسب لیگ را به پایان برسانیم. در همین بازی هفت بیست و پنجم خودمان که با نتیجه دو بر دو متوقف شدیم، من 85 دقیقه در زمین حضور داشتم که علمکرد خوبم در کنار پاس گلی که دادم باعث شد تا در تیم برتر این هفته قرار بگیرم و این اتفاق در لیگ امسال خیلی برای من اتفاق افتاده است. از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فوتبال اروپا همچنان روند خوبی داشته باشم. 

 

زاهدی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در صورت عدم برگزاری مسابقات لیگ خلیج فارس گفت: بله شاهد بودم چون من اخبار فوتبال ایران را دائم دنبال می‌کنم و می‌دیدم که بابت تعطیلی لیگ و اینکه بخواهند پرسپولیس را قهرمان کنند چه حرف و حدیث هایی درست شد. من جدا از اینکه خودم رو یک پرسپولیسی می‌دانم اما قطعا اگر قرار بود لیگ تعطیل شود بدون شک باید جام قهرمانی را با این تیم می‌دادند. حالا شاید یکسری نگرانی‌ها این وسط وجود داشت.

 

به هرحال پرسپولیس اگر امسال هم قهرمانی را به دست آورد یک رکورد دست نیافتنی از خودش با چهارمین قهرمانی پیاپی به ثبت می‌رساند. مساله‌ای که شاید تحمل آن برای بعضی‌ها سخت باشد که در مسیر مخالف خودشان برای تعطیلی لیگ انتظار داشتند قهرمان لیگ اعلام نشود. من فکر می‌کنم این بهترین تصمیم بود که باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ ایران گرفت که برگزاری مسابقات همه حرف و حدیث‌ها را پایان دهد و تکلیف قهرمان مشخص شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------