۸ استقلالی دچار کرونا شدند/ خلیل زاده: سفر استقلال به عسلویه را لغو می‌کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
از اطراف باشگاه استقلال خبر می‌رسد تعدادی از اعضای این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. 

 اعضای تیم فوتبال استقلال عصر دیروز و قبل از شروع تمرین بار دیگر تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند که شنیده می‌شود پاسخ این تست‌ها شوک جدیدی به فوتبال ایران وارد آورده است.

 

یکی از اطرافیان باشگاه در این مورد به میزان گفت: جواب تست هشت نفر از اعضای تیم مثبت شده و آنها مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

 

با این شرایط یک بحران جدید برای استقلال رقم خورده و سفر عصر امروز به شهر جم برای دیدار مقابل پارس جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حتی تمرین امروز تیم هم لغو شد تا به شرایط بحرانی آبی‌ها رسیدگی شود.

  

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

خلیل زاده: سفر استقلال به عسلویه را لغو می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

 

باشگاه استقلال تهران تمرین امروز بازیکنان تحت هدایت فرهاد مجیدی را در حالی لغو کرده است که در حال حاضر ۸ بازیکن از این تیم مشکوک ابتلا به ویروس کرونا هستند.

 

پس از اینکه مشخص شد بازیکنان تیم فوتبال استقلال آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به عسلویه برای رویارویی با پارس جنوبی را برگزار نمی‌کنند شایعاتی درخصوص لغو سفر آنها نیز منتشر شده است.

 

اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص مشکوک بودن ۸ بازیکن استقلال در ابتلا به ویروس کرونا به خبرنگار ما گفت: "دقایقی قبل من هم مانند شما این خبر را شنیدم و در حال پیگیری هستم. اگر خدایی نکرده این خبر صحت داشته باشد قطعا از سفر بازیکنان به عسلویه جلوگیری می‌کنیم."

 

تمرین امروز استقلال برگزار نمی‌شود

با اعلام باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان امروز (شنبه) تعطیل شد.

 

تیم فوتبال استقلال که امروز تهران را به مقصد جم ترک می کند تا در چارچوب هفته بیست و سوم مقابل پارس جنوبی به میدان برود، در تهران تمرین نمی کند.

 

در حالی که پیش از این اعلام شده بود آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرین قبل از بازی با پارس جنوبی را در تهران انجام دهند، این باشگاه اعلام کرد با عذرخواهی از اصحاب رسانه تمرین امروز آنها در تهران انجام نخواهد شد.

 

تیم استقلال فردا (یکشنبه) و از ساعت ۲۰:۴۵ در شهر جم به مصاف پارس جنوبی جم می رود. 

 

تکمیلی:/

تست کرونای وریا غفوری مثبت شد و بدین ترتیب کاپیتان آبی‌ها اولین بازیکنی است که بعد از تست روز گذشته ابتلای او به کرونا مسجل شده است

 

مسعود ریگی نیز یکی دیگر از بازیکنان مشکوک به کرونا است. این بازیکن طی روزهای گذشته لرز داشته اما در کنار سایر بازیکنان استقلال تمرین کرده است.

 

قرار است به زودی از بازیکنان استقلال تست مجدد کرونا گرفته شود تا حتی احتمال اضافه شدن چند استقلالی جدید در این تست وجود داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------