آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

یحیی: بازیکنان از برد و قهرمانی خسته نمی‌شوند/الرکراکی: رامین رضاییان کارش را خوب انجام داد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل، به تمجید از حریف قدرتمند خود در پنجمین بازی از مرحله گروهی پرداخت. 

به گزارش  ورزش سه ، پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، اکنون در پنجمین مصاف خود در این مرحله باید برابر الدحیل قطر قرار گیرد. یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری، صحبت هایش را اینچنین آغاز کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این پنجمین بازی ما در گروه است مقابل الدحیل بازی داریم که مدعی صعود از گروه است و حتی می‌توانیم بگویم مدعی قهرمانی در آسیا. امکانات خوبی دارد.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش گفت: تیمی که امکانات فوق العاده و بازیکنان خوبی دارد. بازی کردن جلوی چنین تیمی برای ما سخت خواهد بود. با توجه به نتایجی که طی دو بازی قبلی گرفتیم با امیدواری و انگیزه بیشتری مقابل الدحیل قرار خواهیم گرفت. هر بازی که جلو می رویم حساسیت بیشتر می شود. تیم هایی که در گروه ما هستند همگی شانس صعود دارند و به جذابیت گروه اضافه کرده و فکر می کنم تا روز آخر این جذابیت ادامه داشته باشد. امیدوارم مثل دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به فشردگی بازی ها شاید بچه ها مشکلات بدنی داشته باشند اما سعی کردیم طی این دو روز از نظر ریکاوری شرایط خوبی داشته باشیم. بازیکنان بزرگی داریم، بازیکنانی با روح بزرگ و جنگندگی و انشاالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

یحیی گل محمدی در واکنش به اینکه در بازی اول از کرنر و در دیدار دوم از پنالتی به گل رسیدند و ضربات شروع مجدد نقش مهمی در برنامه این تیم داشته و آیا این مسیر را ادامه خواهند داد، اینطور توضیح داد: در این دو بازی موقعیت های خوبی در جریان بازی و ضربات ایستگاهی داشتیم. در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم وگرنه می توانستیم با گل های بیشتری برنده باشیم. در همه بخش ها برنامه داریم به خصوص در بخش مالکیت که خودم هم به آن علاقه دارم. سود بردن از ضربات ایستگاهی یکی از فاکتورهای مهم برای گلزنی است و روی این موضوع هم ما تمرکز داریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لیگ قهرمانان با وقفه ای به دلیل کرونا در دو مرحله دنبال شده و این وقفه چه تفاوتی طی دو بازی ابتدایی و اکنون در این مرحله شکل داده نیز اینطور توضیح داد: در آن شرایط که دو بازی را با الدحیل و شارجه برگزار کردیم شرایط ما خوب بود و بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به کرونا بازیکنان سه ماه در قرنطینه بودند و از تمرینات دور بودند. ما لیگ را بعد ادامه دادیم و با اختلاف و مقتدرانه قهرمان شدیم. نقل و انتقال داشتیم و با بازیکنان جدید وارد مسابقات شدیم. طولانی شدن برگزاری مسابقات مقداری خستگی و رخوت در بازیکنان به وجود آورده است. 15 ماه است که تیم تمرین می کند و مسابقه می دهد و شرایط را سخت کرده اما برای همه تیم ها اینطور بوده. ذهنیت بازیکنان بزرگ بوده و این کمک کرده. بازیکنان از بازی و بردن خسته نشدند و هدف بزرگی را دنبال می کنند که شادی هواداران است. با توجه به مشکلاتی که دارند امیدوارند با ایجاد روحیه تیمی و همبستگی این مشکلات را حل می کنند.

 

گل محمدی در واکنش به امکاناتی که استادیوم های قطری برای برگزاری این دیدارها داشته اند گفت: باید تشکر کنم از فدراسیون و دولت قطر بابت استادیوم های زیادی که ساخته اند. من استادیومی با این تجهیزات و تکنولوژی بالا ندیدم. اعتبار بزرگی برای فوتبال آسیا رقم زده‌اند و هیچ کشوری به نظرم این آمادگی و امکانات را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نداشت. از آنها تشکر می کنم و آرزوی موفقیت دارم. کاش تمام کشورهای آسیا به مرحله ای برسند که این استادیوم ها را در کشور خود داشته باشند. البته کار سختی است و فکر می کنم با برنامه خوب این اتفاق را در کشورهای دیگر هم بشود مشاهده کرد و رقم زد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

الرکراکی: رامین رضاییان کارش را خوب انجام داد

الرکراکی می‌گوید که دنبال بهانه نیست و الدحیل هر طور که شده باید پرسپولیس را شکست دهد.

 

به گزارش  ورزش سه ، ولید الرکراکی سرمربی مراکشی این الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و صحبت های خود را انجام داد:

 

* باید پرسپولیس را شکست دهیم

بعد از شکست در بازی گذشته چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم. می‌دانیم ‌که پرسپولیس تیم‌ پر قدرتی است. دو پیروزی پیاپی این تیم قدرت آنها را ثابت کرده‌، اما ما هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

 

* مهم ترین مسئله راهیابی به مرحله بعد است

البته که ما آماده هستیم و می‌دانیم که راه دشواری داریم. مهم‌ترین مسئله راهیابی به مرحله بعد هست. هنوز همه چیز در گرو‌ نتایجی است که خودمان می‌توانیم به دست آوریم.

 

* جای هیچ بهانه ای نیست

هنوز هیچ تیمی صعودش مسجل نشده و ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. قبل از آغاز این رقابت‌ها می‌دانستیم که چند بازیکن مصدوم داشتیم و باید خود را با غیبت آنها هماهنگ می‌کردیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست و من هیچگاه ذهن خود و بازیکنانم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. 

 

* اگر بوضیاف و ادمیلسون برگردند...

اگر کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور از بند آسیب دیدگی رهایی یابند، به ترکیب باز خواهند گشت، اما تا آن زمان من بر اساس نقشه‌هایی که در ذهنم دارم رفتار خواهم کرد.

 

* باید به داوران کمک کنیم

کار داوران در این دیدارها و هر بازی فوتبالی دشوار است. ما باید به آنها کمک‌ کنیم که بتوانند به بهترین نحو‌ کارشان را انجام دهند، حتی اگر تصمیمات‌شان علیه ما باشد.

 

* باید با تصمیم داوری تطبیق پیدا کنیم

اینطور به نظر می‌آمد که پنالتی تصمیم نادرستی بود و اخراج بن عطیه روند بازی را تغییر داد، اما همانگونه که باید با غیبت و محرومیت بازیکنان خودمان را تطبیق دهیم، تیم‌های حرفه‌ای باید با تصمیمات تیم داوری هم در بازی خود را مطابقت دهند. 

 

* به باخت مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کنم

من به شکست از پرسپولیس فکر نمی‌کنم که با باخت به آنها چه کاری باید انجام دهم. همانگونه که احتمال شکست پرسپولیس هم هست و آنها هم به این امر واقف هستند.

 

* رامین کارش را خوب انجام داد

عفیف و رامین رضاییان در دو جناح کارشان را خیلی خوب انجام دادند. در صورت بازگشت «ادمیلسون جونیور» خط حمله ما زهردارتر خواهد شد. باید مراقب دیگر نقاط زمین باشیم تا کنترل بازی را به طور کامل در دست داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------