محکومیت ۱۴۰ هزار دلاری استقلال در پرونده مدافع بلغاری/واکنش وکیل برانکو به یک شایعه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
باشگاه استقلال در پرونده شکایت نیکولای بودوروف مدافع پیشین بلغارستانی تیم فوتبال استقلال محکوم شده است و باید مطالبات این بازیکن را پرداخت کند. 

به گزارش  تسنیم، نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

 

فیفا با بررسی پرونده، باشگاه استقلال را به پرداخت نزدیک به 140 هزار دلار محکوم کرد. مسئولان استقلال دفاعیات خود را در قبال این بازیکن ارائه کردند اما مورد پذیرش قرار نگرفت و باید تا یک ماه دیگر این مبلغ را که چیزی در حدود سه میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌شود، پرداخت کنند.

 

با توجه به هزینه‌های بالای ارائه پرونده به دادگاه CAS، به نظر نمی‌رسد مسئولان استقلال چنین تصمیمی بگیرند و باید دنبال راهی برای پرداخت مطالبات بودوروف باشند. 

 

بودوروف نیم فصل لیگ سال گذشته به استقلال پیوست، اما فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکرد تا به راحتی به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالباتش، خواهان کل قراردادش شود. 

 

دیگر پرونده استقلال شکایت آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش است که هنوز رای قطعی صادر نشده است، چرا که باشگاه استقلال حداقل در این پرونده ادعا می‌کند که دفاعیات محکمی دارد تا مبلغ درخواست یک میلیون و 380 هزار یورویی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را کم کند.

 

واکنش وکیل برانکو به یک شایعه‌: هیچ‌ ارتباطی با رادوشوویچ ندارم

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گفت: هیچ گونه رابطه ای با رادوشوویچ نداشته و ندارم.

 

دارو بوسیچ‌ در گفت و گو با  فارس درباره شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه بوژیدار رادوشوویچ را تحت فشار گذاشته تا مانند هروویه میلیچ قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند، اظهار داشت: هرگز قرارداد و رابطه ای با رادوشویچ در موضوع پرسپولیس نداشته ام. وی مدیر برنامه خودش را دارد. شاید هم این مدیر برنامه درخواست کرده این قرارداد را فسخ کند اما من نماینده رادو نیستم و این ماجرا ربطی هم به من ندارد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

وی افزود: احتمالا مدیر برنامه ایرانی رادوشویچ را می شناسید. اطلاعاتی از رسانه ها داشتم که پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی می خواست قراردادش را فسخ کند اما باید با مدیر برنامه ایرانی اش مذاکره کنند. مدیر برنامه یا نماینده حقوقی رادو نبوده و نیستم و الان هم اطلاعی از وضعیت حقوقی اش با پرسپولیس ندارم.

 

این وکیل کروات تصریح کرد: البته من رادو را می شناسم و وقتی در ایران بودم، اوقاتی را با هم گذراندیم. پسر خیلی مهربانی است که شخصیتی حرفه ای در فوتبال دارد. به باشگاه و کارش هم متعهد است‌. دروازه بان خوبی است که آرزو می کنم همچنان قراردادش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

 

بوسیچ‌ ادامه داد: مشکلاتی جدی با شایعه سازان دارم. عنوان کرده اند منبع اطلاعات درباره بحث میلیچ بوده ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، دیگر پاسخگوی رسانه های ایرانی نیستم. می دانید که همیشه حرف درستی می زنم و هیچوقت حرف غیر واقعی نگفته ام. 

 

وی افزود: تنها پرونده من در ایران بحث پرداخت مالیات برانکو و دستیارانش از سوی پرسپولیس است. روز پنجشنبه هم بار دیگر به این باشگاه نامه زده و چند روز برای رفع این مشکل فرصت دادم؛ در غیر اینصورت پرونده مالیات برانکو را در AFC و فیفا باز می کنیم. 

 

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو از طرح پرونده جدید با طرف ایرانی اجتناب می کند اما براساس قراردادش با پرسپولیس باید مالیات تمام دریافتی هایش را پرداخت کنند اما چنین کاری انجام نداده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------