خبر خیلی خوب برای هواداران لیونل مسی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیونل مسی
کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید که اطمینان دارد کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها با دریافت پیشنهادی خوب در این تیم خواهد ماند. 

خوان لاپورتا یکی از دو کاندیدای دارای بیشتری شانس پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا پس از جلسه‌ای که با دیگر نامزدهای این انتخابات و کارلس توسکتس رئیس موقت باشگاه داشت، درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات و مسائل دیگر از جمله احتمال ماندن لیونل مسی در نوکمپ توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

 

رئیس سابق باشگاه بارسلونا (2003 تا 2010) گفت: به ما اطلاع داده شد که انتخابات به تعویق خواهد افتاد. هفتم مارس (17 اسفند) زمان پیشنهادی است زیرا درصد مشارکت را افزایش خواهد داد و فرمانداری هم درخواست ما برای رأی‌گیری به صورت پستی را پذیرفته است. همچنین گزارشی درباره تغییر و تحولات مربوط به شیوع کرونا منتشر و پیش‌بینی شده است که منحنی ابتلا تا زمان پیشنهادی شیب نزولی خواهد داشت و میزان شیوع به اندازه‌ فعلی نخواهد بود. شاید حتی آن زمان محدودیت‌ها به پایان برسد و حتی شرایطی برای باشگاه مهیا شود که در شهر‌ها و مناطقی که اکنون شعبه اخذ رأی ندارد، این امکان را فراهم کند. تاریخ‌های 28 فوریه یا 7 مارس برای برگزاری انتخابات مطرح شدند که در نهایت تصمیم بر دومی شد چون اگر در آن تاریخ انتخابات برگزار شود، امکان اخذ رأی به صورت پستی هم وجود خواهد داشت.  

 

لاپورتا سپس به موضوعات ورزشی تیم اشاره کرد و درباره شانس باشگاه بارسلونا برای حفظ لیونل مسی - کسی که قراردادش در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و تابستان سال 2020 هم به صورت رسمی درخواست جدایی داشت - صحبت کرد.

 

او تأکید کرد: مسی در حال حاضر تنها روی کمک به تیم برای رسیدن به اتلتیکومادرید در لالیگا و غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان تمرکز دارد. من نمی‌دانم که آیا او به فینال سوپرجام خواهد رسید یا نه (فردا شب، یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو) اما قطعاً همراه تیم خواهد بود و حمایت او از سایر بازیکنان هم بسیار مهم خواهد بود. من هر بار او را راضی‌تر می‌بینم. می‌دانم که خودش هم می‌خواهد بماند و می‌دانم که هرکاری در توانش باشد انجام خواهد داد تا بماند به شرط آنکه باشگاه هم پیشنهادی که متناسب با درخواست و نیاز او باشد را ارائه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------