بیرانوند، بهترین دروازه بان هفته بلژیک شد (عکس)



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
دروازه بان ایرانی تیم رویال انتورپ، به عنوان بهترین بازیکن این تیم در هفته گذشته انتخاب شد. 

به گزارش ورزش سه ، تیم رویال انتورپ به لطف درخشش علیرضا بیرانوند، در یک دیدار حساس و مهم موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم خنت بگذرد و جایگاهش را در رده سوم مستحکم کند.

 

در این دیدار، علیرضا بیرانوند که در غیاب سنگربان شماره یک انتورپ یعنی ژان بوتز، چند دیداری است درون دروازه تیمش قرار گرفته است، عملکرد خوبی را از خودش نشان داد.

 

هر چند بیرانوند در دقیقه 51 مرتکب یک خطای پنالتی شد اما اسون کومس آن را از دست داد و بیرانوند در ادامه با 4 سیو نجات بخش، موفق به ثبت کلین شیت شد تا انتورپ در روز درخشش گلر ایرانی خود 3 امتیاز حساس را از آن خود کند.

 

باشگاه انتورپ همچون همیشه در پایان بازی روز یکشنبه نیز اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن این تیم مقابل خنت کرد که در این نظرسنجی، علیرضا بیرانوند با انتخاب هواداران رویال انتورپ، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

بیرانوند که پس از شکست 3 بر صفر مقابل میشلن با انتقادهای فراوان هواداران این تیم مواجه شد و حتی شایعاتی مبنی بر تمایل انتورپ برای جذب یک دروازه نیز منتشر شد، در دیدار مقابل خنت به خوبی جواب اعتماد مربی جدید خود یعنی فرانکی ورکاترن را داد.

 

علاوه بر انتخاب هواداران انتورپ، سایت Sporza بلژیک با معرفی 3 گزینه، اقدام به انتخاب بهترین دروازه بان هفته بیست و یکم ژوپیتر لیگ بلژیک کرد که در این نظرسنجی، بیرانوند با به دست آوردن 41 درصد آرای کاربران در جای نخست قرار گرفت. مینیوله از کلوب بروژ و توئلن از میشلن نیز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------