حواشی استقلال ادامه دارد؛ از حضور دستیار فکری در تمرین امروز تا تماس با مجتبی جباری!



 محمود فکری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دستیار محمود فکری در محل تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد. 

در شرایطی که روز گذشته اعضای کادر فنی تیم استقلال همگی از سمت خود استعفا کردند امید دفتری در محل تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد.

 

همچنین نیما خیراندیش مربی دروازه بان‌های تیم امید استقلال هم برای تمرین دادن به مظاهری و حسینی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

 

تا پیش از شروع تمرین استقلال آرش برهانی هم در محل تمرین این تیم حاضر نشده و جدایی این مربی هم از استقلال قطعی است.

 

برهانی: با فکری آمدم، با او هم رفتم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: همان لحظه‌ای که محمود فکری از سمت خود استعفا کرد جدایی من هم از تیم قطعی شد.

 محمود فکری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

آرش برهانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص این که روز گذشته به همراه سایر مربیان برای فسخ قرارداد با استقلال در محل این باشگاه حضور پیدا نکرد، اظهار داشت: روز گذشته در محل تمرین تیم امید حضور داشتم به همین دلیل نتوانستم بقیه اعضای کادر فنی را همراهی کنم، اما همان لحظه که محمود فکری از سمت خود استعفا کرد جدایی من هم از تیم بزرگسالان استقلال قطعی شد.

 

وی افزود: من با تیم امید استقلال قرارداد دارم و پایبند آن هستم، برای محمود فکری هم احترام زیادی قائلم و وقتی کار او با تیم استقلال تمام شده، من هم جدایی‌ام قطعی است. همیشه در کارم احترام را یاد گرفته‌ام و با این مربی به استقلال آمدم و حالا هم که او رفته کار ما هم تمام شده است.

 

برهانی با تأکید بر این که فکری یکی از بازیکنان تأثیرگذار تاریخ باشگاه استقلال بوده است، یادآور شد: همه اعضای کادر فنی تیم استقلال یک زمان هوادار این تیم بودند و بعد برای این تیم بازی کرده و زحمت کشیدند. وقتی هم دوران بازی کردن آنها تمام شد دوباره هوادار شدند و وقتی پیشنهاد مربیگری در استقلال مطرح شد، همگی با هم برای کمک به استقلال هدف‌گذاری کردیم. الان هم وقتی جدا شده‌ایم،‌ دوباره هوادار این تیم می‌مانیم و آرزویمان این است که استقلال بزرگ موفق شود.

 

مربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حدود ۷ ماه در تیم کار کردیم و جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که از ما حمایت کردند و اگر برای آنها در مدت زمان حضورمان در این تیم دلخوری به وجود آمده از آنها عذرخواهی می‌کنم. هرگز چه در زمان دوران بازیگری و چه در زمانی که مربی شدم، دوست نداشتم ناراحتی هوادار را ببینم و با گریه آنها گریه و با خنده آنها خوشحال شدم. امروز هم در کنار این هواداران می‌مانم تا روزهای شادی آنها را ببینم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی پیرامون شرایط این تیم دارد یا خیر، گفت: حرف زیاد است، اما اگر مطمئن باشم که با صحبت‌های من وضعیت استقلال درست می‌شود حتماً آنها را مطرح می‌کنم. الان نمی‌خواهم حرفی بزنم که از روی احساسات باشد و یا خدای ناکرده بخواهم کسی را ناراحت کنم، اما در این زمینه با پیشکسوتان و بزرگان استقلال مشورت می‌کنم و اگر روزی به این نتیجه برسم صحبت‌هایم می‌تواند به تیم کمک کند آنها را مطرح خواهم کرد.

 

 مجتبی جباری: الهامی از طرف استقلال با من تماس گرفت

جالب ترین خبر جلسه هیئت مدیره استقلال، تماس با مجتبی جباری ستاره پیشین این تیم است.

 

 محمود فکری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، ساعتی پیش و در شرایطی که ساکت الهامی در دفتر باشگاه استقلال مشغول مذاکره و گفتگو با مدیران این تیم بوده است، تماسی با مجتبی جباری برقرار می شود. ستاره سابق استقلال که بعد از بازنشستگی این روزها در حال بازآموزی و درگیر کلاس های مربیگری است.

 

جباری در این باره به خبرنگار ورزش سه می گوید: آقای الهامی با من تماس گرفتند و پرسیدند آیا من دوست دارم با ایشان کار کنم یا نه که پاسخ من هم مثبت بود و من از این موضوع استقبال می کنم.

 

این تماس با مجتبی جباری در زمان حضور الهامی در دفتر باشگاه استقلال صورت گرفته است.

 

پست اینستاگرامی مجتبی جباری

 محمود فکری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------