آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

ترس و وحشت در پرواز برای بازگشت به تهران/ پرسپولیسی‌ها: خدا به ما رحم کرد



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پرواز قرمزها که با تاخیر همراه بود ماجرای جالبی دارد. پرسپولیسی‌ها با یک هواپیمای کوچک و سبک به تهران بازگشتند و در مسیر بازگشت نیز شرایط جوی چندان مساعد نبود و سبکی هواپیما هم باعث شد مسافران تکان‌های شدید و نگران‌کننده‌ای را تجربه کنند. 

کاروان پرسپولیس بعد از سفر به مشهد و انجام بازی با پدیده خراسان ساعت ۲۳:۳۰ شنبه‌شب وارد فرودگاه مهرآباد شد تا بازیکنان این تیم با تاخیر شبانه به منزل‌های شخصی خود رفته و استراحت کنند. از این‌رو کادر فنی سرخپوشان پایتخت تمرین ریکاوری صبح دیروز این تیم را به ظهر موکول کرد و از بازیکنان خواست تا ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و تمرین کنند.

 

اما پرواز قرمزها که با تاخیر همراه بود ماجرای جالبی دارد. پرسپولیسی‌ها با یک هواپیمای کوچک و سبک به تهران بازگشتند و در مسیر بازگشت نیز شرایط جوی چندان مساعد نبود و سبکی هواپیما هم باعث شد مسافران تکان‌های شدید و نگران‌کننده‌ای را تجربه کنند تا حدی که شرایط باعث ایجاد ترس و وحشت بین خیلی از اعضای پرسپولیس شد. درنهایت این پرواز بعد از حدود نیم‌ساعت دیرتر از موعد مقرر در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست تا قرمزها خدا را شکر کنند که سالم به تهران برگشتند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده مشهد برای بازی پنجشنبه هفته‌جاری مقابل نساجی مازندران آماده می‌شود. این تیم سپس راهی کشور قطر شده تا بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا را به‌طور متمرکز برگزار کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------