الهلال به دنبال استخدام مربی بنفیکا/ زمین بی طرف میزبان استقلال و تراکتور مقابل الهلال و النصر شد



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیران الهلال پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارند مربی سابق خود ژرژ ژسوس را به این تیم بازگردانند. 

به گزارش  ورزش سه ، تیم فوتبال الهلال که با حضور در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسید کار آسانی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد، شب گذشته به سختی و تنها به دلیل تساوی دیدار الدحیل و الاهلی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و این تیم تا آستانه حذف از این رقابت ها نیز پیش رفت ولی در نهایت آبی های شهر ریاض جواز صعود را به دست آوردند.

 

پس از صعود سخت الهلال، مدیران این تیم به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال تغییرات بر روی نیمکت تیمشان هستند. پس از نتایج ضعیف الهلال در لیگ حرفه ای عربستان، آنها رازاوان لوچسکیو را اخراج و روجریو میکال مربی تیم جوانان خود را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که اکنون آبی های ریاض به دنبال تغییر دیگری بر روی نیمکت تیمشان هستند.

 

روزنامه الریاضیة عربستان نوشته است که مدیران الهلال به دنبال استخدام ژرژ ژسوس سرمربی فعلی بنفیکا هستند. ژسوس که در سال 2018 هدایت الهلال را برعهده داشت، در 20 بازی با این تیم صاحب 15 پیروزی، 4 تساوی و یک شکست شد و با این تیم عنوان قهرمانی سوپرکاپ عربستان را از آن خود کرد اما پس از حضوری کوتاه در ریاض، از این تیم جدا شد و به فلامینگو برزیل پیوست.

 

ژرژ ژسوس سابقه 3 قهرمانی لیگ برتر پرتغال با بنفیکا و 5 قهرمانی لیگ کاپ با بنفیکا یک قهرمانی با اسپورتینگ لیسبون در این جام را دارد. او در فصل 2019-2020 با فلامینگو قهرمانی لیگ و سوپرکوپای برزیل را دارد و در فصل 2018-2019 نیز با فلامینگو قهرمانی جام باشگاه های آمریکای جنوبی، لیبرتادورس را به دست آورد.

 

این مربی با سابقه و کارنامه دار که قهرمانی های فراوانی کسب کرده، اکنون به همراه بنفیکا در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال حضور دارد و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده است که البته تا تابستان 2022 نیز با این تیم قرارداد دارد. باید دید مدیران الهلال موفق خواهند شد او را به خدمت بگیرند یا خیر. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

رسانه سعودی: زمین بی طرف میزبان استقلال و تراکتور مقابل الهلال و النصر شد 

مشهورترین خبرنگار سعودی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد طبق منابع رسمی بازی های الهلال و النصر مقابل استقلال و تراکتور در زمین بی طرف برگزار می شوند. 

 

 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز به خط پایان رسید و تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند و رقبای خود را شناختند.

 

طبق جدول اعلامی از سوی AFC شکل میزبانی رقابت ها به شکل زیر است:

استقلال تاجیکستان-پرسپولیس

النصر عربستان-تراکتور

استقلال-الهلال عربستان

شارجه-الوحده 

 

میزبانی بازی های شارجه و الوحده و استقلال تاجیکستان با پرسپولیس قطعی است و به ترتیب در امارات و تاجیکستان برگزار می شوند اما میزبانی بازی های استقلال و تراکتور روی کاغذ و طبق فرمول AFC به ترتیب در تهران و ریاض خواهند بود.

 

اما در رابطه میزبانی بازی های نمایندگان کشورمان با سعودی، ولید الفراج مشهورترین خبرنگار سعودی در برنامه تلویزیونی خود بنا به منابع رسمی اعلام کرد: بازی های الهلال و النصر مقابل تیم های ایرانی نه در ریاض و نه در تهران برگزار نمی شود و هر دو بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

 

خرید بزرگ حریف استقلال | الهلال با همبازی طارمی امضا کرد

تیم الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود دست به کار شد و با مهاجم پورتو به تفاهم رسید.

  

 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد المعلم یکی از ایجنت‌های فعال در حوزه نقل و انتقالات بازیکنان گفت: مارگا قرارداد خودش با الهلال را به امضا رسانده و در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد رسما به این تیم ملحق می‌شود. مهاجم ۳۰ ساله آفریقایی جانشین بافتیمبی گومیتس فرانسوی خواهد شد که در پایان این فصل از الهلال جدا می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------