محمدی: باشگاه تکلیف دیاباته را مشخص کند/ باید روی جام حذفی و آسیا تمرکز کنیم



محمدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکن اسبق تیم استقلال تهران می‌گوید باشگاه باید وضعیت شیخ دیاباته را مشخص کند. 

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری استقلال در جام حذفی برابر ذوب آهن گفت: استقلال برابر ذوب آهن همانطور به میدان رفت که مقابل پرسپولیس و مقابل همین تیم در لیگ بازی کرد. اما در آن دو بازی واقعاً فوتبال روی خوبش را از استقلال دریغ کرد. به هر شکل صعود به دور بعدی جام حذفی اتفاق خوبی بود.

 

او درباره بازی پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی نگرفته، اما با این وجود تیم خطرناکی است. همین که آنها قرار است با استقلال بازی کنند و این بازی بیشتر از بازی‌های دیگر رصد می‌شود، کافی است تا به بازیکنان این تیم انگیزه‌های مضاعف بدهد. سه امتیاز این بازی بعد از دو شکست در لیگ برتر اهمیت بسیاری دارد.

 

او درباره عملکرد رو به رشد فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی هم گفت: خوشحالم از اینکه مهدی قایدی به اوج برگشت. او یک پاس گل داد و روی یک گل هم با نبوغ خودش بدون لمس توپ به صورتی کاملاً استثنایی موقعیت سازی کرد. فرشید اسماعیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر همان بازیکنی شد که از او انتظار می‌رفت. او تأثیر زیادی در روند تیم دارد و نبودش در استقلال تاثیرگذار است. او مقابل ذوب آهن بار دیگر نشان داد وقتی آماده و با انگیزه باشد تا چه میزان می‌تواند در نتایج این تیم تاثیرگذار باشد.

 

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت شیخ دیاباته و شایعات پیرامون او گفت: واقعا خوب نیست که او پس از دو سال حضور در ایران هنوز باید برای دریافت مطالباتش مشکل داشته باشد. باشگاه باید تکلیف دیاباته را مشخص کند؛ او با وجود تمام مشکلات مانند میلیچ همیشه در خدمت تیم بوده و نباید این اندازه اذیت شود.

 

 

 

برای استقلال در جام حذفی شانس قهرمانی قائل هستید؟ محمدی در پاسخ به این سوال گفت: حالا که خوشبختانه استقلال در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کرد و می‌تواند به قهرمانی در این جام امیدوار باشد، اما باید به مجموعه باشگاه استقلال گفت در لیگ هم نباید دست از تلاش بردارند و باید تا آخرین لحظه بهترین بازی خود را ارائه دهند. حتی اگر دیگر روی کاغذ هم شانسی برای قهرمانی نداشته باشند. از نظر من با اینکه آبی پوشان نباید به هیچ وجه در لیگ کوتاه آمده و باید با همه قدرت تا پایان این مسابقات پیش بروند، اما باید تمرکز خود را بیشتر روی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------