خرید سفارشی مظلومی با حمایت لیست اصولگرایان عضو شورای شهرمشهد شد!



شورای شهر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یکی از خریدهای دهه نود باشگاه استقلال تهران عضو شورای شهر مشهد مقدس شده است. 

به گزارش ایلنا، سیدحسین علوی مقدم یا همان حسین علوی، بازیکنی است که با حضور در استقلال حواشی زیادی هم برای خودش و هم برای استقلال به وجود آورد. این بازیکن در تاریخ 12 دی ماه 90 با قراردادی 2ساله به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال به استقلال پیوست. 

 

ناشناخته بودن حسین علوی باعث شد که بعد از انتشار خبر پیوستن او به استقلال، همه به دنبال کشف راز این انتقال بروند و همه جنجال ها از همین جا شروع شد. جایی که مدیران استقلال با مصاحبه های ضد و نقیض خود، ناخواسته حساسیت ها را افزایش دادند.

 

همان موقع منصور پورحیدری سرپرست استقلال در مصاحبه ای گفته بود: «این بازیکن به تیم ما تحمیل شده». البته آقای فتح الله زاده هم در برنامه 90 گفت: «مظلومی از من خواست و من هم جذبش کردم». و بعد از سماجت عادل فردوسی پور از کوره در رفت و گفت: «از قیافه اش خوشم آمد و جذبش کردم». اما چند روز بعد از بازی استقلال و داماش، پرویز مظلومی که ابتدا می گفت: «من خودم جذب این بازیکن را از فتح الله زاده خواستم» در جواب سوال خبرنگار راجع به پیوستن علوی گفت: «آقای فتح الله زاده جواب دادند که از قیافه ایشون خوشش آمده» البته بعد برای قانع کردن خبرنگاران با خنده ای تلخ گفت: «من توی تیم ابومسلم ازش راضی بودم!» در نهایت و در کوران مسابقات کم کم همه چیز فراموش شد و علوی هم بی سر و صدا در تمرینات استقلال شرکت می کرد.

 

او مدتی مورد توجه بود و بعد از آن حساسیت مسابقات موجب شد که کسی به دنبال نحوه ورود او به استقلال کنجکاو نباشد تا اینکه در یک قسمت از برنامه نود عادل فردوسی پور از رسولی نژاد، عضو هیات مدیره باشگاه سوال کرد و او اعتراف کرد که چگونه علوی به استقلال پیوسته است. رسولی نژاد در گفت و گوی تلفنی به نقش خودش در پیوستن او به استقلال اذعان کرد و دیگر برای هیچ کس شکی باقی نماند که او از طریق فوتبالی به استقلال نیامده. با این حال رسولی نژاد زیر بار غیرمنطقی بودن این انتقال نرفت و گفت: «من فقط او را به سفارش یکی از نمایندگان مجلس به باشگاه معرفی کردم و هیچ اجبار و دستوری در کار نبود». 

 

بعد از چندین سال علوی مقدم سال گذشته در نقش مدیریتی به استقلال بازگشت و از طریق احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل، در نقش مشاور فرهنگی مدیرعامل آغاز به کار کرد که پس از مدتی بدون سرو صدا از باشگاه جدا شد. او در آخرین حرکت غیر ورزشی‌اش هم کاندیدای شورای اسلامی شهر مشهد شد که با حمایت لیست اصولگرایان به عنوان نفر دهم، راهی پارلمان 15نفره مشهدی‌ها شد. اکنون علوی به عنوان خرید جنجالی پرویز مظلومی عضو جدید شورای اسلامی شهر مشهد است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------