زمان قطعی نقل و انتقالات تابستانی اعلام شد



 فیفا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
زمان قطعی نقل و وانتقالات تابستانی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد تایید فیفا اعلام شد. 

به گزارش ورزش سه ، سایت سازمان لیگ در این باره می نویسد: زمان  قطعی نقل و انتقالات تابستانی مسابقات فوتبال که به تایید فیفا هم رسیده به شرح زیراست:

 

مسابقات لیگ حرفه ای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰

شروع نقل و انتقالات ۲۵ مرداد  ۱۴۰۰

پایان نقل و انتقالات ۱۶ آبان ۱۴۰۰

 

مسابقات لیگ آماتور کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰

شروع نقل و انتقالات ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

پایان نقل و انتقالات ۱۹ آبان ۱۴۰۰

 

گفتنی است بر اساس پیش بینی سازمان لیگ فصل جدید مسابقات هم از دوم مهر آغاز خواهد شد. ادامه ی نقل و انتقالات بعد از شروع بازی ها بدین معنی است که  تیم ها فرصت خواهند داشت خریدهای اشتباهی که داشته اند را تصحیح کنند. این الگو چند سالی است که در فوتبال ایران پیاده می شود. البته گاها ممکن است بازیکن در انتخاب تیم مرتکب اشتباه شده باشد که در این صورت می تواند با هماهنگی با باشگاهی که با آن قرارداد امضاء کرده تا پیش از بسته شدن پنجره تیم خود را تغییر دهد. منظور از نقل و انتقالات آماتور بازی های لیگ یک و 2 است.

 

از آنجایی که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه ادامه پیدا می کند سه تیم حاضر در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می توانند با بازیکنان جدید وارد این بازی ها شوند. قرار است در فصل پیش رو تیم های حاضر در لیگ برتر این فرصت را پیدا کنند که دوباره بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. البته این ابلاغ به سازمان لیگ و تیم های لیگ برتر هنوز رسمی نشده است. هم چنین قرار بود ساز و کارهای جدید برای جذب بازیکنان خارجی اعلام شود که این اتفاق هم  صورت نگرفته است. از آنجایی که پروسه جذب بازیکن خارجی پروسه طولانی بشمار می رود و به زمان آغاز نقل و انتقالات هم چیز زیادی باقی نمانده است پیش بینی می شود در روزهای آتی سازمان لیگ قوانین جدید جذب بازیکن خارجی را به تیم های لیگ برتری ابلاغ کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------