گل طارمی به چلسی نامزد بهترین گل سال فوتبال اروپا + لینک نظرسنجی



 طارمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
گل آکروباتیک مهاجم ایرانی پورتو به چلسی در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا میان نامزدهای بهترین گل فصل گذشته فوتبال اروپا قرار گرفت. 

به گزارش تسنیم، سایت اتحادیه فوتبال اروپا هر سال نامزدهای بهترین گل فصل فوتبالی قاره سبز را معرفی می‌کند و به رأی مخاطبان خود می‌گذارد تا از برترین گل سال اروپا رونمایی شود.

 

سایت یوفا امروز (دوشنبه) نامزدهای بهترین گل فصل 21ـ2020 فوتبال اروپا را معرفی کرد که گل زیبای مهدی طارمی به چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با رأی کاربران سایت یوفا به‌عنوان بهترین گل این مسابقات انتخاب شد، میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

 

گل پاتریک شیک به اسکاتلند در یورو2020، گل کمار روفه به استاندارد لیژ در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گل فلوریان ویرتز به هلند در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا، گل دله الی به ولفسبورگ در لیگ اروپا، گل لورنتزو اینسینیه به بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو2020، گل سارا زادرازیل به چلسی در لیگ قهرمانان بانوان اروپا، گل فرائو به دوبووِچ در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، گل پائولینیو به لسترسیتی در لیگ اروپا و گل پل پوگبا به سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو2020، سایر نامزدهای عنوان بهترین گل فصل اروپا به‌شمار می‌روند.

 

لیونل مسی در فصل‌های 19ـ2018، 16ـ2015 و 15ـ2014 و کریستیانو رونالدو در فصل 18ـ2017 فوتبال اروپا، برنده عنوان بهترین گل سال اروپا شدند؛ جایزه‌ای که سال گذشته به بازیکنی اهدا نشد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------