میزان سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد/ جانشین کنعانی زادگان پیدا شد



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس سقف قرارداد خود را به بازیکنان ملی پوش اختصاص داد. 

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را برای در نقل و انتقالات تابستانی ابتدای کرده است تا خواسته های یحیی گل محمدی را برآورده کند.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت خواستار تمدید قرارداد بازیکنان آزاد این تیم در حالی شده است که محمدحسین کنعانی زادگان با تصمیم قبلی راهی لیگ ستارگان قطر شد تا فصل آینده برای الاهلی بازی کند.

 

او در حالی از جمع سرخپوشان جدا شد که همچون احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری ملی پوشان آزاد این تیم محسوب می شد.

 

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکنان تصمیم گرفت سقف قرارداد فصل آینده خود را به بازیکنانی دهد که پیراهن تیم ملی را در یک سال گذشته بر تن داشتند.

 

سقف قرارداد پرسپولیس در حالی رشد پنجاه درصدی نسبت به گذشته را طی کرده است که برخی بازیکنان این تیم همچون احمد نورالهی همچنان مبلغ قابل توجهی درخواست دارد.

 

سقف قرارداد پرسپولیس برای فصل آینده حدود ۸ میلیارد تومان است که باید دید چه تأثیری در آینده این تیم خواهد داشت.

 

توافق پرسپولیس با علیرضا ابراهیمی؛ جانشین کنعانی زادگان پیدا شد

به نظر می‌رسد پرسپولیس با علیرضا ابراهیمی به توافق رسیده و به زودی قرارداد طرفین امضا می‌شود.

 

پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس اولویت‌های خرید بازیکن جدید در این باشگاه را تغییر داد؛ پرسپولیسی‌ها که تصور می‌کردند با وضعیت پیچیده شهریار مغانلو باید تمرکزشان را روی خرید مهاجم بگذارند حالا در اولین اقدام باید به سراغ خرید یک مدافع میانی بروند.

 

 از زمانی که شایعه شد کنعانی زادگان قرار است به قطر برود گمانه زنی‌ها درباره مدافع میانی مدنظر پرسپولیس به اوج رسید؛ مرتضی پورعلی گنجی، ایمان سلیمی، علی نعمتی و البته علیرضا ابراهیمی بازیکنانی بودند که گفته می‌شد پرسپولیس آن‌ها را زیر نظر گرفته است. از آن فهرست حالا به نظر می‌رسد کار‌های مربوط به انتقال علیرضا ابراهیمی، مدافع اصلی باشگاه گل گهر سیرجان به پرسپولیس نهایی شده و طرفین مذاکراتی را هم با یکدیگر داشته اند.

 

از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس شنیده شده اگر همه چیز خوب پیش برود، در چند روز آتی قرارداد این مدافع با باشگاه پرسپولیس امضا می‌شود. نکته‌ای که در این بین مهم به نظر می‌رسد وضعیت علی نعمتی مدافع پدیده است که یکی دو سالی می‌شود زیر ذره بین یحیی گل محمدی است. به قرار، او برای گرفتن رضایت نامه از باشگاه پدیده به مشکل برخورده و روند انتقالش به پرسپولیس کند شده است. هرچند که گفته می‌شود علی نعمتی مذاکرات پرفشاری را با مهدی رحمتی سرمربی و مسئولان باشگاه پدیده دارد تا هر طور شده رضایت نامه اش را برای حضور در پرسپولیس بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------