آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نظر رونالدو درباره ملحق شدن به مسی در لیگ فرانسه



  رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به درخواستی که از او برای رفتن به لوشامپیونه فرانسه شد، پاسخ داد.

به گزارش تسنیم، رؤیای بسیاری از دوستداران فوتبال برای هم‌تیمی شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو امسال هم محقق نمی‌شود.

 

پس از رفتن لیونل مسی از بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، هواداران فوتبال لذت تماشایی رویارویی این دو بازیکن در بازی دوستانه اخیر یوونتوس و بارسلونا در جام خوان گامپر را هم از دست دادند. آنها اما حداقل تا اواخر پاییز هم با هم روبه‌رو نخواهند شد، چرا که تیم‌های‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز با هم روبه‌رو نمی‌شوند.

 

شاید فقط یک راه وجود داشت که رویارویی آنها در این فصل قطعی باشد و آن هم رفتن رونالدو از یوونتوس برای ملحق شدن به مسی در لوشامپیونه بود. با ورود مسی به PSG، به نظر می‌رسد که پرونده رفتن رونالدو به این تیم حداقل تا پایان قراردادش با یوونتوس بسته شده است و او در این لیگ تیمی دیگر را در حد و اندازه خودش نمی‌بیند.

 

ژوزه فونته مدافع پرتغالی تیم فوتبال لیل فرانسه که فصل گذشته با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لوشامپیونه شد، فاش کرد که بعد از پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن، او هم از هموطنش رونالدو خواسته است که به او در لیل ملحق شود و به این تیم کمک کند که یک بار دیگر و این بار PSG را با لیونل مسی شکست دهند.

 

فونته به تاک‌اسپورت گفت: من احساس فوق‌العاده‌ای نسبت به ورود مسی به لیگ‌مان دارم، چون یک بازیکن باورنکردنی را اینجا در فرانسه داریم. این واقعاً هیجان‌انگیز است. خب البته با آمدن او رقابت کردن برای ما سخت‌تر از قبل هم خواهد شد، اما ما آماده این چالش هستیم. من هر روز دارم به کریستیانو پیام می‌دهم که به لیل بیاید و به ما کمک کند، اما او در جواب من فقط می‌خندد و می‌نویسد «ها‌ها‌ها». تصور کنید اگر ما بتوانیم جلوی پاری‌سن‌ژرمن با نیمار، امباپه و مسی کلین‌شیت کنیم. اگر آن بازی را با کلین‌شیت ببریم ارزشش بیشتر هم خواهد شد. تنها چیزی که فقط من درک نمی‌کنم داستان بازی جوانمردانه مالی است. همه باشگاه‌ها دارند هزینه‌های‌شان را محدود می‌کنند و نمی‌توانند زیاد بازیکن بخرند و به سراغ بازیکنان با دستمزد بالا بروند، اما PSG طوری دارد خرید می‌کند که انگار تابع هیچ قانونی نیست.

 

مسی که تا سال 2024 با پاریسی‌ها قرارداد بسته است به ازای هر فصل از این تیم نزدیک به 40 میلیون یورو بدون احتساب پاداش‌‌هایش حقوق می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------