شرط سنگین بازیکن مورد علاقه فرهاد برای استقلال | اولتیماتوم حسینی به باشگاه



استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک استقلال رقم بالایی را برای تمدید قرارداد خود به باشگاه پیشنهاد داده است.

 به گزارش خبر ورزشی، شایعاتی از آرش رضاوند، هافبک میانی استقلال به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی برای تمدید قراردادش با استقلال درخواست ۷ میلیارد تومانی داشته است.

 

رضاوند جزو معدود بازیکنان استقلال بود که در نقل و انتقالات تابستان سال گذشته قرارداد پایینی بست و حالا نمی‌خواهد همان اتفاق برای او تکرار شود.

 

.رقمی که بسیار بعید است باشگاه استقلال و شخص احمد مددی با آن موافقت کند. اما سرمربی آبی‌ها اصرار به تمدید قراردادش دارد و احتمالا بتواند سقف ۴ میلیارد تومانی احمد مددی را دریافت کند. گفته می‌شود آرش رضاوند هم از دو تیم صنعتی پیشنهاداتی دارد و به واسطه همین دو پیشنهاد درخواست ۷ میلیاردی داشته است.

 

 

اولتیماتوم حسینی به باشگاه استقلال

 گلر آبی‌ها خواهان تعیین تکلیف خود است.

 

استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است. او از جمله کسانی است که انتظار دارد قراردادش با رقمی مناسب تمدید شود. این بازیکن تا فردا سه شنبه به باشگاه استقلال فرصت داده  و به مدیران استقلال اعلام کرده تا آن زمان منتظر می ماند در غیر این صورت با یک باشگاه دیگر قرارداد امضا می‌کند. مذاکرات حسین حسینی با این باشگاه صنعتی نتیجه بخش بوده و قرار است با رقمی بین هشت تا 10 میلیارد تومان با این باشگاه  توافق کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------