آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

رضاوند و دانشگر در استقلال ماندنی شدند/ عارف آقاسی استقلالی شد



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. 

 به گزارش فارس، آرش رضاوند یکی از بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی فصل جدید امروز با حضور در این باشگاه قرارداد خود را تمدید کرد.

 

این بازیکن پس از حضور در باشگاه و مذاکره با مدیران استقلال قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

 

 مذاکره استقلال با مدافع فولاد/دانشگر بدون مذاکره باشگاه را ترک کرد

عارف آغاسی مدافع تیم فوتبال فولاد  خوزستان با حضور در باشگاه استقلال با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد.

 

ظاهرا آغاسی گزینه فرهاد مجیدی برای حضور در پست مدافع وسط است و به همین دلیل با استقلال وادر مذاکره شده است.

 

محمد دانشگر هم بعد از حضور در باشگاه استقلال در شرایطی که موفق به دیدار مدیران این باشگاه نشد ساختمان خیابان سعادت آباد را ترک کرد.

 

 پورحمیدی: دوست دارم به استقلال برگردم اما بازیکن تراکتورم/ احتمال بازگشت مهری به تیم تبریزی

دلیل حضور دروازه‌بان تراکتور در بازی استقلال مشخص شد.

 

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم تراکتور امروز در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و در نشستی با مسئولان این باشگاه شرکت کرد. مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان در مورد دلیل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: حسین پورحمیدی بازیکن تراکتور است، در ماجرای فسخ قرارداد پورحمیدی با استقلال به یک برگه فسخ احتیاج داشتیم که امروز به دفتر این باشگاه آمدیم تا برای باشگاه تراکتور آن را دریافت کنیم.

 

وی در مورد احتمال بازگشت پورحمیدی به استقلال عنوان کرد: این صحبت مطرح شده که در صورت امکان سعید مهری به تراکتور برگردد و حسین پورحمیدی هم به استقلال برگردد، اما باید ببینیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

 

همچنین پورحمیدی در مورد تمایلش به بازگشت به استقلال گفت: دوست داشتم به استقلال برگردم، اما فعلا بازیکن تراکتور هستم و باید در این تیم بازی کنم.

 

آقاسی استقلالی شد

عارف آقاسی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 استقلال دروازه بان جدید گرفت

باشگاه استقلال امروز یک دروازه بان جدید به تیم خود اضافه کرد.

 

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

علیرضا رضایی دروازه‌بان فصل گذشته پیکان، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

 

این دروازه‌بان ۲۱ ساله سابقه دعوت به تیم ملی جوانان را هم در کارنامه خود دارد.

 

***

 

مظاهری: با صحبت‌های مجیدی قرار است مشکلاتم حل شود/ با قدرت در تمرینات شرکت می‌کنم

رشید مظاهری که امروز در باشگاه استقلال حضور یافته بود، گفت: یک جلسه خصوصی با فرهاد و فرزاد مجیدی داشتم و همه چیز روند مثبتی داشت. شکی نیست که دوست دارم در استقلال بمانم اما یکسری مشکلات وجود دارد. با صحبت‌هایی که با مجیدی انجام دادم، قول‌هایی برای حل آن دادند و با قدرت به محل تمرین می‌روم.

 

وی در مورد بحث کسر درصدی از قراردادش در فصل گذشته تصریح کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. چرا باید الان مشکلات باشگاه یا خودم را بگویم؟ 

 

دروازه‌بان استقلال در خصوص پیشنهادش از سپاهان گفت: نباید پیشنهاد داشته باشم؟ اینجا مذاکرات خوبی داشتیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

 

***

 

دانشگر: مجیدی مشکلم را حل کرد و در استقلال می‌مانم

محمد دانشگر اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه) کار مالیاتی داشتم و انجام دادم. با فرهاد مجیدی صحبت کردم و مشکل من را حل کرد. با استقلال قرارداد دارم و مشکل مالی نداشتم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث فسخ قراردادش در سازمان لیگ گفت: نه، فسخ نکردم.

 

دانشگر در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل او با احمد مددی، مدیرعامل استقلال حل شد یا نه، تصریح کرد: الآن با مجیدی صحبت کردم و او مشکلم را حل کرد. یک مشکل کوچک بود که حل خواهد شد. بحث گرفتن عکس و این چیزها نبود و بیشتر از این صحبت نمی‌کنم.

 

این مدافع در خصوص اینکه گفته شده است که درخواست رقم 9میلیاردی از استقلال کرده بود، گفت: من قرارداد داشتم، چطور می‌توانستم رقم بدهم؟

 

***

 

یزدانی: در این دو سال مجانی برای استقلال بازی کرده‌ام

سیاوش یزدانی درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال اظهار داشت: من سفر بودم و روز گذشته (یکشنبه) بازگشتم. با مجیدی صحبت کردم و خواستم به باشگاه بیایم تا قراردادم را تمدید کنم. پس از بازی با سپاهان گفتم با تیمی مذاکره نکرده‌ام و می‌خواستم بمانم. دوست داشتم در استقلال بمانم و از این بابت خوشحال هستم.

 

وی در مورد فاصله استقلال با شرایط آرمانی تصریح کرد: امسال پس از مدتی، خود سرمربی تیم را بسته و هدف استقلال هم همیشه قهرمانی است. امیدوارم امسال به قهرمانی برسیم، اما استقلال شرایطی سخت‌تر از باشگاه‌های دیگر و برخی کمبودها دارد که به مددی و مجیدی ارتباطی ندارد. ما زمین تمرین، استخر و سالن وزنه نداریم که این‌ها ظرف یک سال درست نمی‌شود. این موارد، مسائل اصولی باشگاه است و باید ریشه‌ای درست شود.

 

مدافع استقلال درخصوص اینکه چه زمانی قرار است مشکلات ریشه‌ای استقلال حل شود، گفت: مدیریت باشگاه درگیر تمدید قرارداد بازیکنان بوده و فرصت نمی‌کند به مسائل اصولی رسیدگی کند. پس از پایان لیگ هم شروع به مذاکره با بازیکنان کرده‌اند و زمانی برای رسیدگی به موارد ریشه‌ای نداشتند. امیدوارم این مسائل طی سال‌های آینده درست شود.

 

یزدانی درباره دیدار مقابل الهلال عربستان خاطرنشان کرد: می‌بینید الهلال چقدر خرج کرده و چقدر امکانات دارد. این مسابقه بازی فیل و فنجان است، اما شاید غیرت ایرانی بتواند جلوی الهلال را بگیرد.

 

وی در مورد مبلغ قرارداد خود با استقلال بیان کرد: حاضرم قرارداد سه ساله خودم را منتشر کنم و در دو سال گذشته تقریباً مجانی بازی کردم. قرارداد امسال من هم معمولی و از نیمی از بازیکنان لیگ کمتر است.

 

 

***

 

مصطفوی: تولید ستاره در لیگ ایران کم است/ قایدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاست

صالح مصطفوی در جمع خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: یکسری از بازیکنان اصلی و مهم هستند که قرارداد آن‌ها تمدید می‌شود و بازیکنان دیگر هم با نظر فرهاد مجیدی جذب می‌شوند.

 

وی در مورد شایعه جذب پریرا عنوان کرد: تا قرارداد بازیکنی ثبت شود باشگاه از طریق رسانه‌های رسمی خود اعلام می‌کند. با خیلی از بازیکنان صحبت و مذاکره می‌شود، اما تا کار نهایی نشده درست نیست که نامی از بازیکنی بیاوریم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت جذب جلالی گفت: اسمی از بازیکنی نمی‌آوریم با خیلی از بازیکنان در حال مذاکره و صحبت هستیم.

 

مصطفوی در مورد وضعیت مهدی قایدی و اینکه گفته می‌شود او در تمرین تیم اماراتی شرکت کرده است، اظهار داشت: بار‌ها و بار‌ها فرهاد مجیدی در مورد مهدی قائدی صحبت کرده است اگر من حرف بزنم زیاده‌گویی می‌شود. قائدی یکی از ۳-۴ وینگر برتر آسیا است و هر مربی آرزو دارد که او برای تیمش بازی کند.

 

وی در مورد اینکه ظاهراً قرار است به بازیکنان براساس درجه‌بندی دستمزد پرداخت شود، عنوان کرد: من این را از شما می‌شنوم، اما در تیم‌های کمونیستی همه بازیکنان به یک اندازه پول نمی‌گیرند و با هر بازیکنی براساس شرایطی که داشته و توانایی‌هایی که دارد قرارداد امضا می‌شود، اما باید اعتراف کنیم که لیگ ما تولیدکننده نیست و تولید ستاره در این لیگ کم است دلیلش هم عدم توجه کامل به تیم‌های پایه و عدم سرمایه‌گذاری در آکادمی باشگاه‌ها است.

 

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد شایعه حضورش در تیم ملی گفت: من فقط در مورد استقلال صحبت می‌کنم و با باشگاه استقلال قرارداد دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------