آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

جلد جنجالی آ.اس: امباپه به رئال می‌رود، رونالدو همبازی مسی می‌شود +عکس



رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شب گذشته رسانه فرانسوی خبری اختصاصی از کیلیان امباپه منتشر کرد و باعث شد تا شایعات انتقال این بازیکن به رئال مادرید جدی تر از همیشه دست به دست شود. 

به گزارش فارس، شب گذشته رسانه فرانسوی RMC خبری جنجالی از آینده امباپه منتشر کرد و مدعی شد که این ستاره فرانسوی در همین تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.

 

RMC نوشت که امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن (قرارداد 5+1) را رد کرده و همین مسئله باعث شده تا پاریس به فکر فروش او بیفتد. 

 

مارکا در گزارش امروز خود نوشت که باشگاه پاریس پس از این اتفاق در صدد این است که امباپه را در همین تابستان یعنی تا هفته آینده به تیمی دیگر واگذار کند. با توجه به اینکه امباپه سودای رسیدن به رئال مادرید را در سر دارد برای همین به نظر می‌رسد که مادرید تنها مقصد احتمالی او باشد.

 

البته به نقل از RMC یک باشگاه لیگ برتری که انتظار می‌رود لیورپول باشد، برای خرید امباپه تلاش کرده ولی این بازیکن قصد دارد راهی اسپانیا شود. 

 

مارکا در ادامه گزارش خود نوشت که با رفتن امباپه شاید پاریس برای جذب رونالدو تلاش کند و بخواهد زوج مسی و رونالدو را در خط تهاجمی خود بسازد. از طرف دیگر به گفته رسانه‌های ایتالیایی رونالدو خود نیز در تلاش است تا در این تابستان از یوونتوس جدا شود. او که در ترکیب اصلی بیانکونری در برابر اودینزه قرار نداشت، این شایعه را تقویت کرد که می‌خواهد از تورین جدا شود.

 

اکنون یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده و بسیاری از رسانه‌ها سعی دارند در خصوص آینده امباپه و رونالدو تمام احتمالات را بررسی کنند. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی باشگاه رئال مادرید هنوز پیشنهاد رسمی خود را برای پاریس ارائه نکرده ولی انتظار می‌رود این اتفاق در روزهای آتی رخ بدهد. رئال مادرید در این سال‌ها چشم امید داشته تا بتواند امباپه را خریداری کند و اکنون به نظر می‌رسد در نزدیک ترین زمان به جذب او قرار گرفته است. 

 

آ.اس در جلد امروز روزنامه خود خبر مارکا را تایید کرد و مدعی شد که امباپه راهی رئال مادرید می‌شود و رونالدو به پاریس خواهد رفت. جلد زیر را مشاهده کنید:

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رئال مادرید بامداد دوشنبه مقابل لوانته تساوی 3 بر 3 را تجربه کرد تا لزوم حضور امباپه در ترکیب مادرید بیش از پیش صحبت شود. باید دید آیا رئال مادرید در این یک هفته می‌تواند این بازیکن را جذب کند یا برای سال آینده به صورت رایگان او را به سانتیاگو خواهد آورد؟

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------