«مهدی پاشازاده» از استقلال جدا شد | بازگشت چشمی به استقلال کلید خورد



 مهدی پاشازاده,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پست معاونت ورزشی از چارت باشگاه استقلال حذف شد. 

 به گزارش فارس، با انتصابات شب گذشته توسط مصطفی آجورلو وی تغییراتی را در چارت این باشگاه ایجاد کرد.با جدایی فرزاد مجیدی از سمت معاونت اجرایی و حضور اجلال نصیری در این سمت، پست معاونت ورزشی در استقلال تقریبا حذف شده و البته مدیرعامل این باشگاه تصمیم دارد در معاونت هایی چون روابط عمومی، فرهنگی و ... تغییرات ایجاد کند.

 

به این ترتیب مهدی پاشازاده هم از جمع آبی پوشان جدا شد و حضور ۱۵ روزه وی که در تاریخ ۲۰ شهریور حکم خود را دریافت کرده بود در این باشگاه به پایان رسید.

 

 بازگشت چشمی به استقلال کلید خورد 

بعد از نشست فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو مقرر شد سرمربی تیم استقلال نفرات مد نظر خود را برای مذاکره به باشگاه ارائه کند.

 

سرمربی تیم استقلال که در این فصل چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده است هنوز در مورد نفرات مد نظر خود جمع بندی نکرده است. فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری گزینه هایی بودند که احتمال بازگشت آنها به استقلال زیاد بود اما فسخ قرارداد مظاهری در آستانه بازی با الهلال کار وی را در این تیم یکسره کرد. مجیدی البته به اسماعیلی اعتقاد فنی دارد اما این بازیکن  بیش از یک ماه است که با تیمش تمرین نکرده و به همین دلیل سرمربی استقلال روی بازگشت وی تردید دارد.

 

اگرچه سرمربی استقلال قید اسماعیلی را زده اما سرمربی آبی پوشان منتظر است تا باشگاه تکلیف نفرات جدید را مشخص کند. روزبه چشمی دیگر گزینه مجیدی است و او تصمیم دارد مدافع سابق این تیم را برگرداند. چشمی پیش از این در ام الصلال قطر بازی می کرد و شایعاتی پیرامون بازگشت وی مطرح شده بود اما با نزدیک شدن به شروع مسابقات سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفته از وی استفاده کند.

 

مراسم معارفه پیش از تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال 

 مهدی پاشازاده,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

پیش از تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به معارفه بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال پرداخت. 

 

همچنین فرزاد مجیدی به عنوان عضوی از کادرفنی، محمد نوری‌فر به عنوان معاون ارتباطات باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم و اجلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی تیم، معرفی شدند.

 

 طاهری:با حضور آجورلو و اعتماد به مجیدی اتفاقات خوبی رقم می خورد/امسال نوبت استقلال است که دور افتخار بزند 

 

بیژن طاهری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست تیم استقلال اظهار داشت: از این اتفاق خوشحال هستم و بعد از پیشنهاد آقای آجورلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را آغاز خواهم کرد.

 

وی با اشاره به این موضوع که همیشه حامی استقلال بوده است، عنوان کرد: حضور آجورلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.

 

طاهری تأکید کرد: شاید اگر در یکی دو سال اخیر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی‌شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه‌های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.

 

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این دلیل بوده که اعتقاد داشتم همیشه باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می‌خواهم پشت تیم باشند.

 

وی یادآور شد: مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای حضور به عنوان سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از طریق رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.

 

طاهری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای به هواداران و پیشکسوتان این تیم دارد، گفت: توصیه من اتحاد و همدلی است. فراموش نکنید چند سال است که اتحاد و همدلی بین هواداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم امسال این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت کنند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم امسال نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------