آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تلاش برای حضور عضو دستگیر شده از طریـــق اسکـــایپ



 فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

از جلسه جنجالی اسفندماه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که در مشهد برگزار شد، هیأت رئیسه تا کنون موفق به برگزاری جلسه دیگری نشده است. آنها در اسفندماه تاریخ 10 خرداد را برای برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و تصمیم‌گیری درباره عزل عزیزی‌ خادم تعیین کردند اما بعد از آن نتوانستند دستور جلسه مجمع را نهایی کنند و تصمیم‌های احتمالی برای برگزاری مجمع، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی و تعیین تکلیف مربیان تیم‌های ملی بگیرند و همین موضوع اوضاع را بلاتکلیف‌تر از همیشه کرده ‌است. آن هم در آستانه برگزاری مجمع مهم 10 خردادماه.

 

یکی از بزرگترین موانع بر سر راه برگزاری جلسه هیأت رئیسه، دستگیری شهره موسوی نایب رئیس سوم عزیزی‌ خادم و از رسمیت افتادن جلسات بود که درباره این موضوع هم همچنان بین اعضای هیأت رئیسه بحث است و عده‌ای معتقدند چون از زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، نایب رئیس اول و دوم فدراسیون انتخاب نشده بودند و با سرپرست اداره می‌شدند، تعداد اعضای هیأت رئیسه باید از 9 نفر محاسبه شود و نه 11 نفر اما به هر حال معیار این موضوع پاسخ فیفا به استعلام دبیرکل است که رسمیت جلسات را با 7 عضو حاضر تأیید نکرده است.

راه حل هیأت رئیسه اما برای حل این مشکل در نوع خود جالب است. آنها در حال انجام هماهنگی‌های لازم هستند تا بتوانند از طریق تماس تصویری با شهره موسوی، جلسه هیأت رئیسه را امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) به طور رسمی برگزار کنند و مصوبه هیأت رئیسه را برای تصمیم‌های اخیر فدراسیون فوتبال و برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو برای تیم ملی به اجرا بگذارند.

 

البته که مصوبه مجمع از عوامل مهم دیگری است که اعضای هیأت رئیسه را بر آن داشته به هر قیمتی که شده، حتی با تماس تصویری با شهره موسوی این جلسه را امروز برگزار کنند.

ضمن اینکه تعدادی از اعضای هیأت رئیسه همچنان در تلاش هستند که با وجود همه تکذیبیه‌هایی که درباره تغییر دبیرکل شد، سایر اعضا را هم متقاعد کنند که دبیرکل تغییر کند اما هنوز موفق نشده‌اند. در میان مصاحبه‌هایی که اعضای هیأت رئیسه در رد تصمیم برای تغییر دبیرکل انجام داده‌اند، اشاره طهمورث حیدری، قابل تأمل است.

 

این عضو هیأت رئیسه به تمایل برخی اعضای هیأت رئیسه اشاره کرده است: «در این خصوص مذاکراتی توسط بعضی اعضای هیأت رئیسه صورت گرفت اما بر اساس ماده 67 اساسنامه، دبیرکل با پیشنهاد رئیس و موافقت اعضای هیأت رئیسه منصوب می‌شود و در این مدت از جانب ماجدی، سرپرست فدراسیون پیشنهادی برای تغییر دبیرکل مطرح نشده است. ممکن است برخی دوستان هم انتقاداتی به عملکرد دبیرکل داشته باشند که این موضوعات کاملاً طبیعی است اما همان‌طور که گفتم با توجه به اینکه از منظر قانون این مسأله باید از طرف سرپرست فدراسیون مطرح و پیشنهاد شود این موضوع تاکنون در دستور جلسه هیأت رئیسه قرار نگرفته است.»

 

مشکل هیأت رئیسه اما به همین ماجراها و اختلاف نظرهایی که در جلسه مشهد به وجود آمده بود ختم نمی‌شود. اختلاف نظرها حالا تهدیدهایی از سوی مهرداد سراجی مبنی بر حاضر نشدن در جلسات هیأت رئیسه را هم به دنبال داشته است. او در اعتراض به تک‌روی برخی اعضا، پیش از این گفته بود با این شرایط در جلسات حاضر نخواهد شد و حالا حتی اگر هیأت رئیسه موفق شوند مقدمات تماس تصویری با شهره موسوی را هم فراهم کنند، شاید با غیبت سراجی همچنان برای رسمیت بخشیدن به جلسه هیأت رئیسه دچار مشکل باشند.

 

ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------