آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

محمد نوری: خانزاده پشیمان است/درخشان بازیکنانی آورد که در حد و اندازه پرسپولیس نبودند



اخبار,اخبارورزشی,کاپیتان پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس معتقد است باشگاه هم در خریدهای بی کیفیت این تیم نقش داشته است.

  محمد نوری کاپیتان پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم می گوید: «شکر خدا شرایط تیم خوب است و از وقتی برانکو آمده توانسته حواشی تیم را جمع کند. مربی منظم و با دانشی است و می تواند به پرسپولیس کمک کند.» کاپیتان پرسپولیس درباره حکم محرومیت خانزاده توضیح می دهد:« کار خانزاده اشتباه بود اما حکم کمیته انضباطی هم سنگین بود، خانزاده جوان و بازیکن ملی است. او از کارش پشیمان است و امیدوار است مورد بخشش قرار بگیرد.»


نوری درباره مزایده پرسپولیس می گوید: «ما باید اخبار مزایده را از شما بپرسیم. اخبار را از خبرگزاری ها پیگیری می کنیم و اطلاع بیشتری نداریم. امیدوارم هر شخصی که برنده مزایده می شود به پرسپولیس کمک کند و این تیم را از این شرایط نجات دهد.» نوری مقصر شرایط بد این تیم را در این فصل مدیران باشگاه می داند: «در نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه شدند که به غیر از گابریل بقیه در حد و اندازه نام پرسپولیس نبودند، درخشان آنها را به پرسپولیس آورد اما مدیر باشگاه باید با تشکیل کمیته فنی از ورود بازیکنان سطح پایین به تیم جلو گیری کند.»


کاپیتان سرخ های پایتخت همچنین درباره بازی با پیکان و بنیادکار می گوید: « بازی با پیکان برای ما مهم است،چون نمی خواهیم شکست بخوریم،این بازی تمرینی خواهد بود برای بازی با بنیادکار.ما باید پیکان شکست دهیم تا با روحیه مضاعف برای دیدار با بنیادکار آماده شویم.ما باید با صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا،تا حدی جواب خوبی های هواداران را بدهیم.ما فصل بدی برای آنها رقم زدیم و صعود به مرحله بعد تنها کار ما برای آنها خواهد بود.»


 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------