آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی…

واریز یکصد میلیارد ریال به حساب فدراسیون های ورزشی/فوتبال25میلیارد ریال گرفت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزارت ورزش و جوانان

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از واریز یکصد میلیارد ریال از محل بودجه سال 95 به حساب فدراسیون های ورزشی خبرداد و گفت: 25میلیارد ریال از این اعتبار قبل از دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شد.

 سید مناف هاشمی روز یکشنبه با ارائه توضیحات بیشتر در این باره به ایرنا گفت: 75 میلیارد ریال از اعتبار یکصد میلیارد ریالی فدراسیون های ورزشی در دو روز اخیر به حساب فدراسیون های قهرمانی و همگانی واریز شد.

 

وی اضافه کرد: از 25 میلیارد ریال اعتبار مربوط به فدراسیون فوتبال نیز 20 میلیارد ریال آن هفته گذشته و قبل از دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی پرداخت شد و پنج میلیارد ریال دیگر آن در هفته جاری تخصیص می یابد.

 

معاون وزیر ورزش در ادامه افزود: بودجه فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه زودتر از فدراسیون های دیگر پرداخت شد تا بازیکنان و کادر فنی با روحیه بالا در میدان رقابت حاضر شوند.

 

هاشمی درباره پرداخت پاداش پنج هزار دلاری وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتسال ایران که در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا به مقام سوم دست یافت، توضیح داد:پاداش این بازیکنان و کادرفنی آماده پرداخت است اما منتظر اعلام برنامه های کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای برگزاری مراسم پرداخت پاداش ها هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------