جام ملت‌های آسیا را از کجا ببینیم؟ پخش زنده رایگان با پوشش حواشی



پخش زنده فوتبال رایگان با پوشش حواشی

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران در یک مصاحبه با شبکه عمان اسپورت اشاره کرد که «ایران با ۱۵ لژیونر اروپایی، تیم متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا خواهد بود». این مصاحبه در کنار کری‌خوانی‌های پی‌در‌پی تیم‌های قدرتمندی مانند عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران نویدبخش یک جام هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

 به نظر می‌رسد این جام، از آن تورنمنت‌هایی باشد که به وفور صحنه‌های نفس‌گیر را در آن تجربه کنیم. تا چند سال پیش برای دسترسی به پخش زنده جام ملت‌های آسیا به شبکه‌های تلویزیونی محدود بودیم اما این روزها پلتفرم‌های آنلاینی توسعه پیدا کرده‌اند که می‌توانند تجربه‌ای متفاوت برای دوستداران مستطیل سبز فراهم کنند. در ادامه می‌خواهیم با یکی از بهترین پلتفرم‌های پخش زنده و رایگان فوتبال ‌آشنا شویم.

 

پخش زنده جام ملت‌های آسیا را از کجا ببینیم؟

هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر از 22 دی تا 21 بهمن برگزار می‌شود و در این میان، تیم ایران در گروه C  با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه است. به همان اندازه که فلسطین و هنگ‌کنگ رقبای سرسختی به نظر نمی‌رسند، پیش‌بینی می‌شود که بازی با امارات برای ایران چالش‌برانگیز باشد و احتمالاً در همین مرحله گروهی شاهد لحظاتی ناب برای تیم ملی فوتبال کشورمان خواهیم بود.

 

اگر پیش از این، مسابقات را از تلویزیون پیگیری می‌کردید، احتمالاً با محدودیت‌های آن مانند عدم دسترسی به آرشیو، کیفیت پخش پایین، محدودیت زمانی و مکانی و مواردی از این قبیل آشنا هستید. اما اخیراً به کمک پلتفرم‌های آنلاین، سازوکاری فراهم شده است که با استفاده از آن می‌توانید مسابقه دلخواه خود را به صورت زنده یا در هر زمان دیگری تماشا کنید. یکی از این بهترین پلتفرم‌ها، آپارات اسپرت است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. دوستداران مسابقات ورزشی، خصوصاً شیفتگان فوتبال می‌توانند از قابلیت‌های این سرویس برای تماشای پخش زنده جام ملت‌های آسیا استفاده کنند. اما این قابلیت‌ها و مزایا چیست؟

 

چرا پخش زنده جام ملت‌ها را از آپارات اسپرت ببینیم؟

آپارات اسپرت یک بستر تخصصی برای تماشای مسابقات ورزشی از جمله فوتبال است که به‌صورت سایت و اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار گرفته است. اما استفاده از این سرویس چه مزایایی به همراه خواهد داشت؟

 

ویژه برنامه جام ملت‌های آپارات اسپرت با نوید استاد رحیمی

۳۰ دقیقه پیش از شروع هر بازی با اجرای نوید استاد رحیمی به همراه کارشناس حوزه ورزش، ویژه برنامه مسابقات جام ملت‌ها در نظر گرفته شده است که به بررسی و حواشی این تورنومنت می‌پردازد و لذت تماشای این مسابقه رو دوچندان خواهد کرد.

 

حواشی را با آپارات اسپرت از دست ندهید!

تماشای فوتبال رایگان از آپارات اسپرت

 

گاهی ۹۰ دقیقه مبارزه توسط 22 بازیکن برای عبور توپ از خط دروازه‌ها، آنقدر زیباست که می‌توانیم برخی از شوت‌ها، سانترها، سیو‌ها و حتی پنالتی‌ها را یک اثر هنری بنامیم. اما این‌ها همه‌ی فوتبال نیست! از میان همه‌ی ورزش‌ها، فوتبال، آن‌قدر خواستنی و جذاب است که ثانیه‌های قبل و بعد از بازی و حواشی مربوط به آن هم جذابیت‌های خاص خود را دارد و فوتبالی‌ها معمولاً دوست ندارند حتی این ثانیه‌ها را هم از دست بدهند.  با آپارات اسپرت علاوه بر پخش زنده جام ملت‌های آسیا می‌توانید به حواشی بازی هم دسترسی داشته باشید و از چند و چون ماجرا باخبر شوید.

 

بازی دلخواه خود را در جام ملت‌ها انتخاب کنید

شما در شبکه‌های تلویزیونی حق انتخاب نخواهید داشت تا رقابت تیم‌های محبوبتان را به تماشا بنشینید. البته بازی‌های ایران همگی از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شوند اما اگر به پیگیری سایر مسابقات مهم مانند کره جنوبی و بحرین یا عربستان و تایلند هم علاقه‌مند باشید، بایستی بدانید که کنداکتور پخش شبکه سه یا شبکه ورزش کاملاً سلیقه‌ای انتخاب می‌شود. در آپارات اسپرت این امکان فراهم شده است که مسابقه مدنظرتان را انتخاب کنید و از تماشای رایگان آن لذت ببرید.

 

انتخاب کیفیت پخش مسابقات در دست شماست

فرقی نمی‌کند که ابعاد نمایشگر یا سرعت اینترنت شما چقدر است. در هر صورت می‌توانید پخش زنده جام ملت‌های آسیا یا آرشیو آن را با کیفیت 144 pتا Full HD تماشا کنید. قابلیت تنظیم کیفیت تصویر دریافتی در سرویس آپارات اسپرت، در کنترل مصرف حجم اینترنت و کنترل کیفیت پخش برنامه تأثیر دارد.

 

در هر جایی به پخش زنده جام ملت‌ها دسترسی داشته باشید

با کمک پلتفرم‌هایی مانند آپارات اسپرت دیگر محدود به تلویزیون خانه‌تان نخواهید بود و از هرجایی می‌توانید مسابقه تیم‌های محبوبتان را در جام ملت‌های آسیا تماشا کنید. فرقی نمی‌کند در اتوبوس باشید یا در ترافیک! در هر صورت می‌توانید  با کیفیت زیاد و به‌صورت کاملاً رایگان مسابقات را تماشا کنید.

 

جام ملت‌های آسیا را رایگان تماشا کنید

یکی از مهم‌ترین مزایایی که پلتفرم آپارات اسپرت نسبت به سایر سرویس‌های پخش زنده دارد، رایگان بودن آن است. بسیاری از این سرویس‌ها برای نمایش پخش زنده از شما هزینه اشتراک می‌گیرند یا عضویت در آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه است. این در حالی است که از صفر تا صد امکانات آپارات اسپرت به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد.

 

مسابقات جام ملت‌های آسیا را با گزارش اصلی و اختصاصی تماشا کنید

تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا را با گزارش اصلی و اختصاصی از آپارات اسپرت

 

فوتبال‌بازهای حرفه‌ای می‌دانند که تماشای یک مسابقه با گزارش اصلی چه‌قدر هیجان‌انگیزتر است و حس متفاوتی رقم می‌زند. دسترسی به مسابقه با گزارش اصلی از تلویزیون و سایر سرویس‌های پخش زنده اینترنتی امکان‌پذیر نیست اما آپارات اسپرت این قابلیت را برای شما فراهم کرده است.

 

با آپارات اسپرت آرشیو بازی‌ها را در اختیار داشته باشید

یکی دیگر از قابلیت‌های استثنایی آپارات اسپرت دسترسی به آرشیو بازی‌هاست. اگر مسابقه‌ای را از دست دادید، اصلاً نگران نباشید. با وجود آپارات اسپرت، هیچ مسابقه‌ای را از دست نمی‌دهید! همه‌ی بازی‌ها آرشیو می‌شوند و می‌توانید هرکدام را که دوست دارید سر فرصت تماشا کنید.

 

آپارات اسپرت را در تلویزیون هوشمند خود تماشا کنید

آپارات اسپرت به‌صورت سایت و اپلیکیشن در اختیار شماست. نسخه اندروید این سرویس به‌راحتی در تلویزیون‌‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید نصب می‌شوند و با توجه کیفیت بالای Full HD می‌توانند تجربه فراموش‌نشدنی از پخش زنده جام ملت‌های آسیا را برایتان رقم بزنند. در صورتی که تلویزیون هوشمند ندارید، می‌توانید با استفاده از اندروید باکس، کلیه امکانات و قابلیت‌های آپارات اسپرت را روی تلویزیون‌های معمولی خود در اختیار داشته باشید.

 

پیش به ‌سوی جام ملت‌های آسیا

اگر دلتان برای گل‌های طارمی و سردار آزمون یا دفاع خیره‌کننده تاکهیرو تومیاسو مدافع لژیونر ژاپنی تنگ شده است، اگر فکر می‌کنید به کمی هیجان ناشی از بازی فوتبالیست‌های ایرانی در برابر قدرت‌های آسیایی احتیاج دارید، خوش‌حال باشید! چرا که جام ملت‌های آسیا شروع شده است و امروز آسان‌تر و باکیفیت‌تر از هر زمان دیگری می‌توانید به پخش زنده جام ملت‌ها از آپارات اسپرت دسترسی داشته باشید.

 

سرویس آپارات اسپرت با فراهم کردن قابلیت‌هایی مانند تماشای فوتبال در هر زمان و در هر مکان، دسترسی به آرشیو بازی‌ها، پوشش حواشی، دسترسی به گزارش اصلی و امکان پخش در تلویزیون‌های هوشمند، تجربه متفاوتی را در این جام برای شما رقم خواهد زد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024