آغاز مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد از ۲۲ تیر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مصاحبه رشته گرایش‌های آزمون دکتری تخصصی و دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز از ۲۲ تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، مصاحبه تمام رشته گرایش‌های آزمون دکتری تخصصی و دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۸ به صورت متمرکز از ۲۲ تیر ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش اعلام شد و آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته گرایش دعوت به مصاحبه شده بودند نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کردند.

 

همچنین هفته گذشته نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

 

داوطلبان این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://azmoon.iau.ac.ir/ با وارد کردن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.

 

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته گرایش دعوت به مصاحبه شدند، لازم است حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۱۱ تیرماه از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در سامانه جهت شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است.

 

مصاحبه تمام رشته گرایش‌های دوره دکتری تخصصی و دوره دکتری بدون آزمون سال ۹۸ به صورت متمرکز از ۲۲ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------