شهریه دانشگاه پیام نور 15درصد افزایش می یابد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, دانشگاه پیام نور
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 تا 15 درصد افزایش می یابد، گفت :میزان شهریه این دانشگاه از صفر تا 15 درصد محاسبه می شود که البته این افزایش برای بعضی از رشته‌های تحصیلی اعمال خواهد شد. 

حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش شهریه این دانشگاه‌ در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گفت: با توجه به اینکه از سوی وزارت علوم مجوز 15 درصدافزایش شهریه دانشجویی صادر شده است باید جزئیات این موضوع و تصمیم گیری نهایی توسط هیئت امناء دانشگاه انجام شود.

 

وی افزود: در بعضی از رشته ها براساس انتخاب و تصمیم هیئت امنا قطعا افزایش شهریه خواهیم داشت اما همه رشته های تحصیلی را شامل نمی شود.

 

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره میزان وام دانشجویی برای هر مقطع تحصیلی اضافه کرد: طبق تفاهم نامه ای که با بانک ها داریم برای دانشجویان مقطع کارشناسی مبلغ 850 هزار تومان و برای مقطع کارشناسی ارشد ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و در نهایت برای مقطع دکتری نیز مبلغ ۸ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

علیزاده از اضافه شدن ۲ بانک در سال تحصیلی جدید برای تسهیلات وام دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات وام دانشجویی با ۲ بانک قرار داد امضاء کرده ایم و در سال تحصیلی جدید به دانشجویان خدمات می دهند.

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار مختلف دانشجویی ادامه داد: تسهیلات وام دانشجویی برای دانشجویان 1/4 دهم بوده و باز پرداخت آن به 47 ماه تغییر یافته که این کار برای جلو گیری از محروم شدن دانشجویان بی بضاعت است.

 

علیزاده در پایان گفت: رشته هایی که افزایش شهریه دارند و رشته هایی که شهریه آنها همانند سال گذشته محاسبه می شوند پس از جلسه هیئت امناءدانشگاه در اواخر تیر ماه اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------