تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۹ چه میزان است؟



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  سوابق تحصیلی
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در دستور کار شورا قرار گرفته است. ولی پیشنهاد سازمان سنجش و آموزش کشور به لحاظ اینکه آخرین سالی است که نوع سوال مطرح می‌شود هم نظام قدیم و هم نظام جدید و به لحاظ مباحثی که قرار است توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس در ساماندهی کنکور به آن وارد شوند این خواهد بود که تاثیر سوابق مثبت باشد. 

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با  میزان، در پاسخ به این سوال که تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۹ چه میزان است؟ اظهار کرد: تاثر سوابق تحصیلی از مواردی است که شورای سنجش و پذیرش باید درباره آن تصمیم بگیرد.

 

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه بیان کرد: تصمیم شورای سنجش و پذیرش این بود که در کنکور ۹۸ تاثیر سوابق قطعی بشود، ولی به دلیل درخواست زیاد داوطلبان شورای سنجش بار دیگر مصوب کرد که تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ مثبت باشد و در کنکور ۹۹ مجددا بررسی شود.

 

پیشنهاد سازمان سنجش تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۹۹

 خدایی افزود: بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در دستور کار شورا قرار گرفته است. ولی پیشنهاد سازمان سنجش و آموزش کشور به لحاظ اینکه آخرین سالی است که نوع سوال مطرح می‌شود هم نظام قدیم و هم نظام جدید و به لحاظ مباحثی که قرار است توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس در ساماندهی کنکور به آن وارد شوند این خواهد بود که تاثیر سوابق مثبت باشد.

 

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: لذا هر چه مصوبه شورا باشد ملاک همان خواهد بود و داوطلبان بایستی منتظر جواب شورا باشند تا نتیجه اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------