آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها از امروز



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, پذیرش بدون کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال ۹۹ از امروز شروع می‌شود.

 حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از امروز ۲۰ اسفند ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) ۸ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 

دکتر توکلی گفت: داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها برای سال ۹۹ روز ۳۱ شهریور سال ۹۹ پایان می پذیرد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------