آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

امکان حضور دانشجویان جدید الورود در ترم اول ضعیف است



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: با توجه به تاخیر به وجود آمده در برگزاری کنکور امکان حضور این دانشجویان جدیدالورود در ترم اول ضعیف می‌شود. 

علی خاکی صدیق در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه در صورت تعویق برگزاری کنکور سراسری آیا تغییری در ثبت نام دانشجویان جدید الورود از آبان ماه ایجاد خواهد شد یا خیر گفت: بستگی به زمان معرفی دانشجویان دارد اما با توجه به تاخیر به وجود آمده امکان حضور دانشجویان در ترم اول ضعیف می‌شود.

 

به گزارش مهر، سعید نمکی روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد: امروز عصر مجدد با حضور ریاست کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.

وی افزود: وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش اعلام کردند اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست. مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

 

وزیر بهداشت گفت: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعاً سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که رئیس کمیسیون‌های آموزش و بهداشت نیز در این مورد کاملاً همراه و موافق بودند.

 

وی اضافه کرد: به مسئولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعاً نمی‌توانند این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنند با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تأکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید.

 

وی گفت: پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------