آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

فردا آخرین مهلت ثبت نام برای مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا سه‌شنبه ۴ خردادماه به پایان می‌رسد. 

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا سه‌شنبه ۴ خردادماه ادامه دارد.

 

داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

آن دسته از مربیان رسمی ( قطعی یا آزمایشی) شاغل در موسسات آموزش عالی کشور و دستگاه های اجرایی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام کرده اند لازم است مدارک لازم به منظور بهره مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا موسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه بارگزاری کنند.

 

مربیان رسمی(قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت. استعلام وضعیت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

 

شایان ذکر است، مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه اطلاعات کاربری به منظور شرکت در مصاحبه مجازی پس از اتمام ثبت نام طی اطلاعیه جداگانه ای منتشر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------