کارت آزمون زبان وزارت بهداشت منتشر شد/ برگزاری آزمون ۷ مرداد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پنجاه و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت سه شنبه ۷ مرداد برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از امروز جمعه ۳ مرداد در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، پنجاه و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت(MHLE) در روز سه شنبه ۷ مرداد در ۲۶ حوزه امتحانی  برگزار می شود و  توزیع کارت ورود به جلسه آزمون زبان این دوره به همراه تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان جهت حضور در آزمون از امروز جمعه ۳ مرداد آغاز شده است.

 

داوطلبان از صبح روز جمعه ۳ مرداد تا ۹ صبح روز یکشنبه ۵ مرداد می توانند کارت ورود به جلسه را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir دریافت کنند.

 

تمامی داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم هستند فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون را تکمیل کنند.

 

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

 

آزمون های دوره ۵۷ که قرار بود پنجشنبه ۲ مرداد برگزار شود به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا مجددا به تعویق افتاد و آزمون در زمان جدید سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ با حضور یک هزار و ۹۷۵ داوطلب برگزار می شود.

 

به گزارش مفدا، این دوره از آزمون در ۲۶ حوزه امتحانی شامل ۲۳ حوزه به صورت الکترونیک و ۳ حوزه به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------