بیوگرافی و عکس های آرات حسینی نابغه ورزش ایران



تصاویر آرات حسینی, آرات حسینی و مادرش, اینستاگرام آرات حسینی

عکس های آرات حسینی  

 

آرات حسینی کم سن ترین اعجوبه ورزشی ایران 

آرات حسینی کودک بسیار با استعدادی است که از همان ماه های اولیه زندگی اش استعداد عجیبش در ژیمناستیک توجه همه را به خود جلب کرد و اکنون در سراسر دنیا تقریبا همه او را می شناسند. وی وقتی فقط 1 سال داشت می توانست حرکات آکروباتیک انجام دهد و هم اکنون نیز می تواند حرکات بسیار سختی را اجرا کند.

چکیده ای از بیوگرافی آرات حسینی

نام: آرات حسینی

متولد: 08 / 07 /1392

زادگاه: بابل ،استان مازندران

ملیت: ایرانی

 

بیوگرافی آرات حسینی

عکس های آرات حسینی, مهاجرت آرات حسینی, عکس آرات حسینی و مادرش

آرات حسینی در کنار مادرش

 

این پسر با استعداد و توانا در مهرماه سال 1392 در بابل متولد شد. به گفته پدرش محمد حسینی، آرات از همان ماه های اولیه زندگی اش دارای قدرت بدنی و استعداد عجیبی در ورزش ژیمناستیک و آکروبات بود که توجه خانواده اش را به خود جلب کرد. 

بعد از اینکه پدر به استعداد های عجیب آرات پی می برد تصمیم می گیرد در راستای پیشرفت کودکش تلاش بسیاری کند و وقتش را کامل در اختیارش بگذارد تا استعداد های او را به ثمر بنشاند. 

 

آرات حسینی فعالیت های ورزشی خود را از همان یک سالگی آغاز کرد. او از همان سنین پایین می توانست حرکات آکروباتیک را بدون اینکه از کسی آموزش دیده باشد اجرا کند. 

 

کشف استعداد آرات 

 

آرات حسینی, تمرینات آرات حسینی, آرات حسینی فوتبالیست

حرکت پل اجرا شده توسط ارات حسینی

 

اولین بار پدر آرات وقتی آرات فقط سه ماه داشت به قدرت بدنی او پی برد. او متوجه شد که آرات دستانی قوی دارد و با حلقه کردن دستش دور انگشت پدر توانست خود را به طور کامل از زمین بلند کند. او با کمک دستان قوی اش می توانست خود را از هر جایی آویزان کند. 

 

بعد از آن وقتی فقط هفت ماه داشت توانست از میله ای آویزان شود و پشتک بزند. او این کار را از یک سالگی اش توانست چند بار پشت سر هم انجام دهد.  

بعد از مشاهده این حرکات خارق العاده پدرش متوجه استعداد آرات در حرکات آکروباتیک و انعطاف پذیری شده و تصمیم می گیرد به طور جدی کمک کند تا استعداد های پسرش شکوفا شوند. 

 

پدر آرات می گوید آرات عاشق ورزش است و پسری پر انرژی و بیش فعال است و در عین حال اشتهای خوبی نیز دارد. به طوری که هزینه های تغذیه او برابر است با سه عضو یک خانواده. 

او همچنین به بازی و تمرین در پارک علاقه دارد و پدرش هر روز او را به پارک می برد و با هم تمرین می کردند. 

 

پدر آرات شغل خود را رها می کند!

پس از این که پدر آرات شور و استعداد او را در ورزش می بیند، شغل خود را رها می کند و تمامی وقتش را برای آموزش پسرش اختصاص می دهد.

آرات تا مدت زیادی به غیر از پدر خود هیچ مربی دیگری نداشته است و به گفته ی پدرش، به دلیل این که زیاد معاشرتی نیست، از رفتن به باشگاه امتناع می کند.

 

پیج اینستاگرام آرات حسینی

 

آرات حسینی فوتبالیست, آرات حسینی, بیوگرافی آرات حسینی

ویدیوهای آرات حسینی در اینستاگرام

 

بعد از اینکه اطرافیان آرات نیز متوجه وجود چنین استعدادی در او شدند به پدرش پیشنهاد ایجاد یک پیج در اینستاگرام کردند تا از این طریق همه از وجود چنین کودک نابغه ای مطلع شوند. 

بعد از راه اندازی پیج اینستاگرام آرات مخاطبان بسیاری از ایران و خارج از ایران او را دنبال کردند و تعداد دنبال کننده ها از میلیون فراتر رفت. 

 

دعوت بین المللی از آرات 

 

تمرینات آرات حسینی, آرات حسینی فوتبالیست, آرات حسینی

تصویر بدن عضلانی ارات حسینی 

 

بعد از دنبال کردن پیج اینستاگرامش توسط برنامه سازان بین المللی در سال 1395 از آرات دعوت شد تا برای حضور در یک برنامه که در آن به معرفی اعجوبه های جهان می پرداخت شرکت کند. به این ترتیب آرات به اتفاق خانواده اش که هزینه رفت و برگشت و اقامت 15 روزه به آن ها پرداخت شد  به چین رفت و در یک برنامه زنده شرکت کرد. 

در این برنامه آرات توانست با موفقیت، چند مرحله را بدون وقفه پشت سر بگذارند و عنوان بچه شگفت انگیز بگیرد. این مراحل شامل صخره نوردی، آویزان شدن و حرکت عمودی و افقی بود.

 

پیشنهاد های آرات حسینی از تیم های خارجی

 

آرات حسینی فوتبالیست, آرات حسینی, بیوگرافی آرات حسینی

آرات حسینی چندین پیشنهاد از تیم های اروپایی مانند آرسنال داشته است

 

بعد از اینکه سرتاسر دنیا از وجود چنین کودک با استعدادی مطلع شدند کشور های زیادی به آن ها پیشنهاد کردند که با پرداخت تمام هزینه ها و اخذ اقامت کشورشان از آنها دعوت کنند که به آن کشور ها بروند. از جمله آمریکا و آلمان و کشور های آسیایی و.. .

پدرش عقیده دارد که آرات به یک قهرمان ملی تبدیل خواهد شد و یکی از آرزوهایش این است  که رکورد شنای ثبت شده توسط یک پسر چهارده ساله را بشکند و به عنوان کم سن و سال ترین رکورد دار المپیک شناخته شود. 

 

مهاجرت آرات حسینی به انگلستان 

 

آرات حسینی فوتبالیست, آرات حسینی, بیوگرافی آرات حسینی

آرات حسینی در کنار پدرش خارج از کشور 

 

در پی دعوت ها و پیشنهادات فراوان از سوی کشور های خارجی و تغییر تابعیت آرات، پدرش عنوان کرد که حاضر به ترک وطنشان نیستند و قصد دارند در ایران بمانند و استعداد های آرات در همین جا شکوفا شود. 

اما بعد از مدتی آرات به همراه خانواده به انگلستان مهاجرت کردند. پدر آرات در یک مصاحبه یکی از رسانه های ورزشی دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را عدم رسیدگی مسئولان ورزشی به خواسته های پسرش عنوان کرد و گفت که قصد برگشتن به ایران را ندارند.

 

آرات حسینی وارد آکادمی فوتبال لیورپول می شود

 

عکس های آرات حسینی, مهاجرت آرات حسینی, عکس آرات حسینی و مادرش

آرات حسینی اکنون در لیورپول بازی می کند

 

آرات که  در فوتبال نیز استعداد زیادی دارد  بعد از ورودش به انگلستان وارد آکادمی باشگاه لیورپول می شود تا در آنجا تمرین کند. اما به دلیل محدودیت ها و موانعی در ارتباط با عقد قرارداد حرفه ای با بازیکنان کم سن و سال لیورپول فعلا نمی تواند او را جذب کند که البته با مشاهده استعداد خارق العاده اش توسط سران این باشگاه مقدمات آن فراهم شده است. 

 

اما باشگاه های دیگری به دنبال این هدف هستند که باشگاه آرسنال از جمله آنهاست. آرات به باشگاه منچستر نیز رفته است. لیورپول همچنان در تلاش است تا آرات را جذب کند اما خود آرات به بارسلونا علاقمند است. 

به گفته ی پدر آرات، هر کدام از افراد و سران باشگاه ها که بازی آرات را مشاهده می کنند ،از بازی و سن و سال او تعجب می کنند و با خود می گویند مگر می شود که یک بچه این کار ها را انجام دهد!

 

مدتی پیش فیفا در سایت خود از آرات به عنوان پسری یاد کرد که می تواند جای "مسی" را بگیرد. به همین خاطر توجه باشگاه های بیشتری معطوف این کودک با استعداد است.

حال در نهایت می توان گفت که بسیاری از تیم های اروپایی خواستار حضور آرات در باشگاه خودشان هستند و تنها به دلیل قوانین فیفا و سن پایین آرات است که نمی تواند با هیچ کدام از آن ها قرار داد ببندد.

  

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------